AkkMa Skrevet 30. juni 2017 #76 Skrevet 30. juni 2017 4 minutter siden, _Harefrøken skrev: Gravid😍 / Ikke gravid😣 Ikm 3.7 4.7 5.7 6.7 Harefrøken 7.7 8.7 MammaMø85 9.7 AkkMa (14 dpo. Ikm kan også være 12 dpo/7.7) ................................................. Gravid: .................................................. IKKE gravid: .................................................... (Vi delte/oppdaterte denne nesten på likt, så jeg legger meg inn igjen her. da blir det vel lettere å dele videre og legge seg inn?)
Krussemynte Skrevet 30. juni 2017 #77 Skrevet 30. juni 2017 (endret) . Endret 30. juni 2017 av Krussemynte
Krussemynte Skrevet 30. juni 2017 #78 Skrevet 30. juni 2017 Gravid😍 / Ikke gravid😣 Ikm 3.7 4.7 Krussemynte 5.7 6.7 Harefrøken 7.7 8.7 MammaMø85 9.7 AkkMa (14 dpo. Ikm kan også være 12 dpo/7.7) ................................................. Gravid: .................................................. IKKE gravid: -svak strek i går på strimmel 9dpo, fri for strimler, så må avvente litt med ny test. Har liggende en digital med uke klar🙈
Pco-prøver Skrevet 1. juli 2017 #79 Skrevet 1. juli 2017 Erfaringer med rfsu-testene? Jeg tok en i går kveld 10 dpo (øverst) og en midt på dagen idag 11dpo (nederst). Strekene har ikke dukket opp før etter noen timer, så jeg er rimelig i tvil. Jeg har nå kjøpt en digital, som jeg skal ta i morgen. Jeg ser strekene som bare det, men usikker siden de har kommet så gradvis.
minera2011 Skrevet 1. juli 2017 #80 Skrevet 1. juli 2017 Ikm 3.7 og er gravid.. var helt sikker på at det ikke ville gå.. Men tok den siste testen jeg hadde kjøpt inn for å få den vekk 😂😂 å der var det positivt svar allikevel gitt..
MammaMø85 Skrevet 1. juli 2017 #81 Skrevet 1. juli 2017 2 timer siden, Pco-prøver skrev: Erfaringer med rfsu-testene? Jeg tok en i går kveld 10 dpo (øverst) og en midt på dagen idag 11dpo (nederst). Strekene har ikke dukket opp før etter noen timer, så jeg er rimelig i tvil. Jeg har nå kjøpt en digital, som jeg skal ta i morgen. Jeg ser strekene som bare det, men usikker siden de har kommet så gradvis. Ser strekene jeg, men hadde nok ikke stolt på de siden det gikk flere timer.. Har ingen erfaring med rfsu forsåvidt. Hold oss oppdatert på test i morgen!
MammaMø85 Skrevet 1. juli 2017 #82 Skrevet 1. juli 2017 2 timer siden, minera2011 skrev: Ikm 3.7 og er gravid.. var helt sikker på at det ikke ville gå.. Men tok den siste testen jeg hadde kjøpt inn for å få den vekk 😂😂 å der var det positivt svar allikevel gitt.. Gratulerer! 👍😀
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #83 Skrevet 2. juli 2017 10 timer siden, minera2011 skrev: Ikm 3.7 og er gravid.. var helt sikker på at det ikke ville gå.. Men tok den siste testen jeg hadde kjøpt inn for å få den vekk 😂😂 å der var det positivt svar allikevel gitt.. Ååå, gratulerer! Så glad på dine vegne!!! Aaaaa, amazing! Anonymkode: c59cc...51d
MammaMø85 Skrevet 2. juli 2017 #86 Skrevet 2. juli 2017 8 dpo i dag, negativ test. Symptomer: Ømme pupper (melkesprengfølelse) siden eggløsning. Hard mage, mensmurringer innimellom.Vet det er tidlig å teste, men mista veldig trua nå...
AkkMa Skrevet 2. juli 2017 #87 Skrevet 2. juli 2017 Wow! Gratulerer så mye begge to!! 8 dpo her også, og negativ test her også Kjenner også litt på følelsen av å miste motet, men trøster meg med at jeg ikke fikk positiv før 11 dpo forrige gang, og da var den svaaak. Det er noen dager igjen!
Lønnesirup90 Skrevet 2. juli 2017 #88 Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, MammaMø85 skrev: 8 dpo i dag, negativ test. Symptomer: Ømme pupper (melkesprengfølelse) siden eggløsning. Hard mage, mensmurringer innimellom.Vet det er tidlig å teste, men mista veldig trua nå... Ikke mist håpet ❤️ Testen negativt 8 og 9 dpo og ultra svakt 10 dpo jeg heier på både deg og Akkma ( jeg har btw bytta navn, DesireG før 😁)
minera2011 Skrevet 2. juli 2017 #89 Skrevet 2. juli 2017 Jeg testet negativt 12 dpo og positivt 13 dpo..
AkkMa Skrevet 2. juli 2017 #90 Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, Lønnesirup90 skrev: Ikke mist håpet ❤️ Testen negativt 8 og 9 dpo og ultra svakt 10 dpo jeg heier på både deg og Akkma ( jeg har btw bytta navn, DesireG før 😁) Åååå, du er vel søt! Så koselig at du følger med! Håper alt er bra med deg! Haha, jeg har lurt litt på hvem denne Lønnesirup90 var!
AkkMa Skrevet 3. juli 2017 #91 Skrevet 3. juli 2017 9 dpo, fortsatt kritthvit test 😒 Igår ettermiddag oppdaga jeg at det hadde kommet opp en svaak strek på testen fra morgenen, men altså lenge etter fristen, så telles ikke.
Lønnesirup90 Skrevet 3. juli 2017 #92 Skrevet 3. juli 2017 19 timer siden, AkkMa skrev: Åååå, du er vel søt! Så koselig at du følger med! Håper alt er bra med deg! Haha, jeg har lurt litt på hvem denne Lønnesirup90 var! Haha ja, blei litt lei a nicket 🙈🙈 her går det greit, hatt veldig få symptomer til nå ( er 8+3) men begynt å merke kvalmen mer i det siste 😔 Skal på tidelig ul i morgen for å sjekke om alt er bra der inne håper virkelig spiren din sitter snart ❤️
Lønnesirup90 Skrevet 3. juli 2017 #93 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, AkkMa skrev: 9 dpo, fortsatt kritthvit test 😒 Igår ettermiddag oppdaga jeg at det hadde kommet opp en svaak strek på testen fra morgenen, men altså lenge etter fristen, så telles ikke. Min var også kritt hvit 9 dpo 😁 Har du noen symptomer ? 😘
MammaMø85 Skrevet 3. juli 2017 #94 Skrevet 3. juli 2017 Fant ut at jeg er 8 dpo i dag. Sa feil i går, går visst litt i surr. Blendahvit test i dag også men symptomene er fortsatt der. Pleier å begynne spotting noen dager før mensen så nå forventer jeg å se noe hver gang jeg er på do...
AkkMa Skrevet 3. juli 2017 #96 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, Lønnesirup90 skrev: Haha ja, blei litt lei a nicket 🙈🙈 her går det greit, hatt veldig få symptomer til nå ( er 8+3) men begynt å merke kvalmen mer i det siste 😔 Skal på tidelig ul i morgen for å sjekke om alt er bra der inne håper virkelig spiren din sitter snart ❤️ Forandring fryder! Å, så spennende! Håper alt er tipp topp og i orden der inne, og at du/dere får en fin opplevelse Hvor skal du? Kjeelig med kvalme, men det er jo et godt tegn! Nå synes jeg det er lite symptomer, så spørs om ikke det blir en ny runde med prøving. Litt såre brystvorter fortsatt, kanskje. Hehe, men da kjenner jeg fryktelig godt etter! Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig å la være. Heldigvis er det nok en sjanse for at jeg er en som tester positivt seint, i desember var det ikke antydning til strek en gang, før 11 dpo. Og, hehe, jeg var like testegal da!
AkkMa Skrevet 3. juli 2017 #97 Skrevet 3. juli 2017 56 minutter siden, minera2011 skrev: Jeg fikk en negativ digital test i dag :-/ Oh no! Det er jo helt feil, og ikke det vi vil høre i det hele tatt.. Nå husker jeg ikke i farta hvor mange dpo du er - kan det være for tidlig for en digital? Sender deg en klem, og fortsetter uansett å krysse.
AkkMa Skrevet 3. juli 2017 #98 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, MammaMø85 skrev: Fant ut at jeg er 8 dpo i dag. Sa feil i går, går visst litt i surr. Blendahvit test i dag også men symptomene er fortsatt der. Pleier å begynne spotting noen dager før mensen så nå forventer jeg å se noe hver gang jeg er på do... Da håper jeg at det bare er for tidlig ennå!
minera2011 Skrevet 3. juli 2017 #99 Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, AkkMa skrev: Oh no! Det er jo helt feil, og ikke det vi vil høre i det hele tatt.. Nå husker jeg ikke i farta hvor mange dpo du er - kan det være for tidlig for en digital? Sender deg en klem, og fortsetter uansett å krysse. Begge var digitale. Den første fra rfsu positive med følsomhet på 25 12 dpo og clearblue digital i dag ikm sto det ikke gravid samme følsomhet..
Pco-prøver Skrevet 3. juli 2017 #100 Skrevet 3. juli 2017 Gratulerer så mye til alle med positive tester! Hurra! Liten oppdatering herfra: Jeg begynte å spotte på lørdag, etter positive tester torsdag (10 dpo) og fredag (11dpo). Fikk en svakere test på lørdag. TR kom for fullt på søndag. Testet søndag (12 dpo) for å være sikker - helt blendahvit test. TR er her fortsatt for fullt. Kroppen har produsert hcg, men har vel hatt en såkalt kjemisk graviditet. Jeg skal begynne på letrozol denne syklusen, så har jo i og for seg ventet på TR, men det var jo litt skuffende at den kom når jeg hadde testet positivt. Jeg har sykluser på 43-54 dager, så jeg visste jo at jeg trenger hjelp for å få egget til å utvikle seg normalt, så jeg hadde egentlig litt på følelsen at det ikke skulle gå uten hjelp. Lykke til til resten her! Spennende tider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå