GĂ„ til innhold

Hva med min rumpe😜?

Anbefalte innlegg

Skrevet
PĂ„ 6.6.2017 den 21.37, Anonym bruker skrev:

For guds skyld, hva er denne store interessen for rumper? Og om dere _virkelig_ vil ha Êrlige svar ang. rumpa mÄ dere nesten stÄ normalt. Det er da ingen som stÄr eller gÄr i den stillingen dere legger ut. HI, hva syns du og forresten om min rumpe? (Vi gjennomskuer dere, skal ikke sÄ mye til Ä leke med vinkelen ser du!) 

Snapchat-513695433.jpg

Snapchat-980899922.jpg

Anonymkode: ae672...886

Fantastisk svar!đŸ‘đŸ» 😂

Anonymkode: 4074d...a98

Fortsetter under...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og jo da, man poserer pĂ„ den mĂ„ten som gjĂžr at man fĂ„r best mulig bilde av sine fordeler, gjĂžr i hvert fall jeg😉.

Lett Ă„ skjule seg bak anonymknappen med god selvtillit🙄. 

Anonymkode: b4b9d...f23

Du skjuler deg jo bak en anonym knapp du ogsÄ. Dessuten er det liten vits Ä stÄ sÄnn for Ä vise seg, for du ser jo ikke sÄnn ut. Sikkert en fantastisk kropp du , men forstÄr ikke hvorfor du legger ut noe sÄnt 

Anonymkode: 21721...008

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og jo da, man poserer pĂ„ den mĂ„ten som gjĂžr at man fĂ„r best mulig bilde av sine fordeler, gjĂžr i hvert fall jeg😉.

Lett Ă„ skjule seg bak anonymknappen med god selvtillit🙄. 

Men da er det ikke noe vits Ä spÞrre heller, med mindre du gÄr rundt sÄnn

Anonymkode: 591a4...df6

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Liker ender jeg og prĂžver Ă„ etterligne en 😜... For mange vil ikke Ă„ stĂ„ som and hjelpe pĂ„ Ă„ fĂ„ sprettrumpe... har man det ikke sĂ„ har man det ikke😉

Hvis du ikke gÄr som en and til vanlig, vet jo ingen andre enn oss hvilken lekker sprettrumpe du har.

Og hvis du gÄr som ei and til vanlig, tenker nok folk at "det var en lei prolaps" heller enn at "det var ei lekker rumpe".

Ingen skam Ă„ vĂŠre fornĂžyd med kroppen sin, men det er noe litt infantilt med Ă„ poste et forvridd bilde for deretter Ă„ si at alle som har innvendinger er misunnelige.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...