Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hva er ditt beste tips til aktiviteter, morsomme ting osv man kan gjøre på Østlandet på sommeren? Vi har 2 uker i sommer hvor mannen skal jobbe, og jeg skal finne på noe morsomt med 4 åringen. Jeg vil gjerne ha ditt beste tips til noe utenom det vanlige. Jeg vet om alle standardtingene (tusenfryd osv.) Har mer lyst på tips om sære ting, morsomme ting, og gjerne en severdighet jeg ikke har tenkt på / hørt om. Om det krever en overnatting eller to så er det bare morsomt 😊 Anonymkode: 80397...999
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Overnatt på Quality hotell i Sarpsborg. På andre siden av parkeringsplassen har du Inspiria 😃Sjekk ut!http://www.inspiria.no/ 4 åringen her elsker å dra dit. Det er vel passe sært og moro😃MYE å utforske.Planterariet er fantastisk! Man ligger nesten i stolen i salen. Og i taket er det en spektakulær reise i verdensrommet. På hotellet har du badeland og lekeland med minigolf osv.Rett borti veien er Tunevannet. Her er det flott natur, svaner, bade, ha piknik på gresset, lekeplass. På sommern er det også viking greier i parken. https://www.visitoestfold.com/no/sarpsborg/hva-skjer/kalender/?TLp=1069873&Olavsfestivalen&startDate=1499810400000&startTime=08:00 Anonymkode: 4d353...a2e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Takk, dette skal jeg sjekke ut! Det er akkurat noe sånt jeg ser etter 😊 Det er så lett å tenke på de mest besøkte tingene, så her er jeg åpen for alt fra lokale gårder som tar imot besøk, til noe slik som dette 😊 Anonymkode: 80397...999
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Fetsund lensemuseum Spiraltoppen i Drammen Eventyrmuseet Villa Fridheim på Noresund - historiefortellere, utstilling, kanoutleie, strand, kafé, strand Krøderbanen - tidsriktig damplokomotiv, togrøvere osv http://www.njk.no/index.php/kroderbanen-norges-lengste-museum Anonymkode: e6101...540
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Åh, takk. Villa Fridheim hadde jeg glemt! Hadde tenkt på Blaafarveverket, men der har vi allerede vært et par ganger, så dette er bedre 😊 Anonymkode: 80397...999
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Kanalbåttur på Telemarkskanalen? Anonymkode: 2f1e7...207
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 Foldvik familiepark er gøy for 4-åringer😊 Anonymkode: ce280...f2d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Tangen dyrepark. Jeg har ikke vært det siden den het Amadeus, men da var den i alle fall bra. Litt usikker på hvor mye som er gjort om siden da. Anonymkode: b662e...984
Iiiiik Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Tertitten jernbane på Sørumsand. Smaragdgruvene i Minnesund Reptilparken Høyt og lavt (?) på Frognerseteren Rush trampolinepark Ta båten til Oscarsborg fra Drøbak, festningen der ute har kanoner og annet smågutter synes er stas
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Ulvejakt er vel i gang her snart. Det er jo litt utenom det vanlige. Utenom det så har man villa Fridheim som nevnt oscarsborg akvariet i Drøbak rødtangen camping pleier å ha besøk av se og hør's sommerturne i juli ved regnvær, kan man prøve nøstedhallen i Drammen spiraltoppen er nevnt bjørneparken i Flå er han i perfekt alder for. Jeg har kombinert dette med villa Fridheim og et par overnattinger Piratbåten stenaline (båten har er dårlig rykte, men disse piratgreiene er faktisk helt topp for en på 4) Anonymkode: 88b74...702
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ulvejakt er vel i gang her snart. Det er jo litt utenom det vanlige. Utenom det så har man villa Fridheim som nevnt oscarsborg akvariet i Drøbak rødtangen camping pleier å ha besøk av se og hør's sommerturne i juli ved regnvær, kan man prøve nøstedhallen i Drammen spiraltoppen er nevnt bjørneparken i Flå er han i perfekt alder for. Jeg har kombinert dette med villa Fridheim og et par overnattinger Piratbåten stenaline (båten har er dårlig rykte, men disse piratgreiene er faktisk helt topp for en på 4) Anonymkode: 88b74...702 Glemte helt krosslbanen i Rjukan Anonymkode: 88b74...702
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Tusen takk for mange supre forslag! Her var det masse jeg ikke hadde tenkt på / hørt om!😊 Dere er helt supre. Anonymkode: 80397...999
the amazing spidermamma Skrevet 6. juni 2017 #13 Skrevet 6. juni 2017 Google 'hva skjer i Oslo' (eller andre steder sikkert også) . Mange ting som foregår, og som passer for barn, sånn som brannbilens dag, Melafestivalen, sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå