Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Har en del flasker liggendes her og lurer på om det er noe vits å ta vare på de..... Anonymkode: e96d8...dbf
Mamma til 2 søte Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 (endret) Nei. Dansk pant er dansk, svensk pant er svensk... Men de kan sikkert gjenvinnes 😊 Altså, jeg vet ikke 😂 Endret 6. juni 2017 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 13 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev: Nei. Dansk pant er dansk, svensk pant er svensk... Men de kan sikkert gjenvinnes 😊 Altså, jeg vet ikke 😂 Eh, selvfølgelig er dansk dansk osv. Og danske flasker er merket med A og B, ikke beløpet som i Norge og Sverige. Det er derfor jeg lurer på om noen vet panteverdien så jeg kan vurdere om jeg gidder å ta vare på de til neste tur til Danmark.... Anonymkode: e96d8...dbf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh, selvfølgelig er dansk dansk osv. Og danske flasker er merket med A og B, ikke beløpet som i Norge og Sverige. Det er derfor jeg lurer på om noen vet panteverdien så jeg kan vurdere om jeg gidder å ta vare på de til neste tur til Danmark.... Anonymkode: e96d8...dbf Da skal du ha mange flasker dersom det skal være noe poeng, tenker jeg. Anonymkode: a41db...48a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 9 minutter siden, 2 små orkaner skrev: A er 1 kr B er 1,5 kr C er 3 kr Tusen takk. Da blir det jo litt, og bare noen uker til vi kjører ned, så tar da være på flaskene. HI Anonymkode: e96d8...dbf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk. Da blir det jo litt, og bare noen uker til vi kjører ned, så tar da være på flaskene. HI Anonymkode: e96d8...dbf Hvis man har noen, og vet man skal ned igjen, så tar jeg vare på de i hvert fall Anonymkode: 14ce5...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå