Gå til innhold

Mellomnavn som passer til Tilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode forslag? Alt eg kommer med blir avvist av mannen.. Og så klarer jeg ikke helt å finne den rette kombinasjonen som jeg føler er riktig heller.. 😊 noe annet en tilde marie, tilde sofie.... 

Anonymkode: a1937...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilde er et nydelig navn ☺

Tilde Elisabet 

Tilde Karine

Tilde Andrea 

Tilde Johanne  

Anonymkode: 21272...bc5

Skrevet

Ja det synest jeg også😊 jeg liker godt johanne, men det vil ikke mannen ha siden det blir for likt guttungens.. 😂 men  han vil egentlig ikke ha mellomnavn, så eg må komme med et navn som han liker veldig godt.. Det nærmeste til nå er Malene.... Men jeg er ikke helt sikker om jeg føler det passer til henne heller... 

Skrevet

Tilde er jo finest alene. Det er alene det kommer fram hvor flott det er. 

Tilde Aurora

Tilde Olava

Tilde Alette

Tilde Rebekka

Anonymkode: a1215...62b

Skrevet

Tilde Malene var jo fint , men helt ærlig så syns jeg Tilde er finest alene ☺. Syns også Matilde er veldig fint, begge de er på topp 5 lista mi ☺

Anonymkode: 21272...bc5

Skrevet

Tilde Synnøve

Tilde Rebekka

Tilde Oline

Tilde Hermine

Tilde Aurora

Skrevet

Marie

Anonymkode: a8d98...06c

Skrevet

Ja Tilde er jo fint alene også.. 😊 men jeg begynner alltid å tenke på sånne ting som at når storebror har to navn, burde kanskje hun ha det også? Eller går det likevel greit med bare et navn? Jeg har to navn,  mine søsken har det.. Min manns familie har ingen mellomnavn... Guttungens mellomnavn er etter min oldefar... Det var eg fast bestemt på å ha.. Men nå når nr tp plutselig dukka opp, så er det ikke noen familienavn som passer inn med Tilde heller.. 😊 

Hi

Skrevet

Jeg har to navn og broren min ett. Det er absolutt ingen som har reagert på det noen gang 😊 Ville også gått for kun Tilde.

Skrevet

Det er bare dumt å lete etter et andre fornavn fordi søsken har det. Tilde er finest og kulest og tøffest alene. Sånn er det bare. Man gir hvert enkelt barn det navnet man liker best når de blir født. Noen får to navn, mens andre får ett. Klager de som voksne, kan det endres på. Så lenge man har gitt de det navnet man liker best (blant navn som er dugende), kan vi stå inne for valget hvis klagene kommer. 

Anonymkode: a1215...62b

Skrevet

Tilde Amalie

Tilde Constanse

Tilde Kornelia

Tilde Kathinka

Skrevet

Tilde Helen

Tilde Amalie

Tilde Karin

Tilde Louise

Tilde Adele

Anonymkode: 14e99...9c8

Skrevet

Jeg syns forslagene over er fine, men litt tunge. Jeg syns Tilde Sofie ! 😍

Anonymkode: 089ad...8b0

Skrevet

Tilde Josefine

Tilde Helene

Tilde Seline

Skrevet

Tilde Othelie

Skrevet
På 5.6.2017 den 23.23, Anonym bruker skrev:

Ja det synest jeg også😊 jeg liker godt johanne, men det vil ikke mannen ha siden det blir for likt guttungens.. 😂 men  han vil egentlig ikke ha mellomnavn, så eg må komme med et navn som han liker veldig godt.. Det nærmeste til nå er Malene.... Men jeg er ikke helt sikker om jeg føler det passer til henne heller... 

Tilde Malene var det eneste navnet jeg kom på

Anonymkode: 15d92...ac5

Skrevet

Tilde Susanna

Tilde Linnea

Tilde Louise

Tilde Celine

Tilde Iselin

Tilde Pauline

Tilde Alise

Anonymkode: 599b7...81f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tilde Malene var det eneste navnet jeg kom på

Kom på et nytt et nå

Tilde Madeleine

Skrevet

Tilde Maria

Anonymkode: c8f6c...22a

Skrevet

Tilde Amalie 

Tilda Emilie

Anonymkode: 749c7...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...