Gå til innhold

Mellomnavn som passer til Tilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det synest jeg også😊 jeg liker godt johanne, men det vil ikke mannen ha siden det blir for likt guttungens.. 😂 men  han vil egentlig ikke ha mellomnavn, så eg må komme med et navn som han liker veldig godt.. Det nærmeste til nå er Malene.... Men jeg er ikke helt sikker om jeg føler det passer til henne heller... 

Anonymkode: a1937...739

Annonse

Ja Tilde er jo fint alene også.. 😊 men jeg begynner alltid å tenke på sånne ting som at når storebror har to navn, burde kanskje hun ha det også? Eller går det likevel greit med bare et navn? Jeg har to navn,  mine søsken har det.. Min manns familie har ingen mellomnavn... Guttungens mellomnavn er etter min oldefar... Det var eg fast bestemt på å ha.. Men nå når nr tp plutselig dukka opp, så er det ikke noen familienavn som passer inn med Tilde heller.. 😊 

Hi

Det er bare dumt å lete etter et andre fornavn fordi søsken har det. Tilde er finest og kulest og tøffest alene. Sånn er det bare. Man gir hvert enkelt barn det navnet man liker best når de blir født. Noen får to navn, mens andre får ett. Klager de som voksne, kan det endres på. Så lenge man har gitt de det navnet man liker best (blant navn som er dugende), kan vi stå inne for valget hvis klagene kommer. 

Anonymkode: a1215...62b

Annonse

På 5.6.2017 den 23.23, Anonym bruker skrev:

Ja det synest jeg også😊 jeg liker godt johanne, men det vil ikke mannen ha siden det blir for likt guttungens.. 😂 men  han vil egentlig ikke ha mellomnavn, så eg må komme med et navn som han liker veldig godt.. Det nærmeste til nå er Malene.... Men jeg er ikke helt sikker om jeg føler det passer til henne heller... 

Tilde Malene var det eneste navnet jeg kom på

Anonymkode: 15d92...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...