Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er rart med det. Fra uke 6 til uke 10, følte jeg meg så gravid. Kvalm, ømme pupper og oppblåst. Sist mandag gikk jeg over i uke 11 og hele denne uka er alt av symptomer borte. Hadde veldig vondt nederst i venstre lyske sist lørdag og dagen etter følte jeg meg ikke gravid. Er i uke 12 i dag og skal jo være litt lettet for at en milepæl er nådd. Men jeg savner så kvalmen. Den ga meg en trygghet på at alt var bra. Opplevde MA før og den opplevelsen sitter så i kroppen. Har UL på torsdag, føles lenge til...Var så vondt sist jeg fikk en vondt beskjed og har helt angst for det igjen. Noen fler som opplevd å bare skru av alle symptomer? Og som har opplevd vondt nederst i magen på venstre side? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144321479-savner-symptomene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har mange tegn blitt veldig svakere eller nesten borte. kvalmen kommer ved stress.som før var der hele tiden. men til gjengjeld har jeg fått veldig mye bekkenløsning med gangvansker. magen føles ikke like oppblåst og hard som før og ikke så mye kynnere som før.hadde en periode etter 9/10 uker der jeg hadde gammelt blod i utfloda der jeg var redd det hadde skjedd noe. og så fant ikke legen fosterlyd på fredag. fikk heldigvis en time med lege med ul apparat  som viste en perfekt goklump som vinka til oss. 12+2 idag. så her har tegna også blitt mye borte som gjorde meg redd.puppene er ikke så vonde som før heller.

Her forsvant alle tegn i uke 10, og det har vært mange tunge dager med mye usikkerhet. For meg er Angelsounds doppleren det eneste som beviser at jeg fremdeles er gravid og det er ingen tvil når jeg hører det bittelille hjertet banke i hundre :-)

Anonymkode: f944c...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...