Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Noen plasser, kanskje overalt, ikke vet jeg, er det nakenstrand tilknyttet store strender, har kun vært på pite havsbad, og der er det det. Hadde fryktelig lyst å gå dit i fjord og bade naken, men ble litt feil da vi var der med tante og søskenebarn. Hadde mulighet å gå dit uten andre enn mannen 1 gang i fjord, men da sa mannen at det er jo ikke noe "gøy" å gå dit å være helt alene, kunne ikke se noen andre der, men kan jo godt hende det var folk lenger borte, det vet jeg ikke. Jeg hadde ikke lyst å gå dit helt alene, uten mannen, så da ble det ikke. Har dere badet på nakenstrand, og går dere alene, med venner eller annet? Hva med barna? tar dere dem med? I år skal jeg dit om jeg får muligheten, omså for å bade helt alene. Anonymkode: 96652...88c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Ingen som liker å sole seg og bade naken? Må si at jeg synes det høres pirrende ut. Er ikke sånn at jeg ønsker å ta barna med på nakenstrand, ønsker kun å gå dit med mannen av de jeg kjenner, kanskje evt ei venninne, men kan godt være der med andre som jeg ikke kjenner. HI Anonymkode: 96652...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå