Gå til innhold

Hvor mye koster en 1-ukes sydentur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 voksne, 2 barn (på 2,5 og 5 år). Hvor mye må man beregne å spare opp til en sånn tur? 

Både i billetter, opphold og lommepenger.. (vi shopper ikke klær osv på ferie, men kjøper noen suvenirer).

Anonymkode: cf758...667

Fortsetter under...

Skrevet

Må nevnes at det er snakk om steder som mallorca, gran canaria, tenerife..

Skrevet

Gå inn på Ticket .no og søk på charter. Da legger du inn ønsket dato, hvor du reiser fra, reisemål, antall som reiser, og masse annet.

Da kommer det opp reiser fra flere reiseoperatører. Søk på laveste pris også.

Funnet mange billige reiser der.

Anonymkode: 05df4...6cb

Skrevet

Kommer an på når dere vil reise. 

I år betaler vi 15000 kr for en uke på gran canaria helt på tampen av skoleferien. To voksne og to barn, ikke all inclusive. I varmen spiser vi ikke så mat, det går mest i is og drikke så vi har ikke det høyeste matbudsjettet. Går sikkert 5000 til mat, fornøyelse og litt småshopping. 

Anonymkode: 441d6...389

Skrevet

Kommer helt an på når på året du bestiller og når du skal dra. Vi bestilte i november og har betalt 44.000 for 2 uker. 2 voksne og 3 barn. Sjekket prisen på samme tid og reisemål i april, da kosta det nesten 80.000

Anonymkode: 71bb8...f42

Skrevet

Vi betalte 36000 for to voksne og to barn, all inclusive, Kreta i juli.

Anonymkode: cb8cf...ad2

Annonse

Skrevet

Vi var på Menorca i uke 38 ifjor, altså utenom skoleferie. Barn på 3 og 5 år. Turen kostet 21 000,- inkl transport fra flyplass. Brukte vel rundt 12000,- i lommepenger. Går raskt når man spiser lunsj og middag ute hver dag. Kunne spart på å spise mer lunsj i leiligheten. 

Anonymkode: 07dfb...7dd

Skrevet

Vi reiste påskeaften i år og var en uke på Gran Canaria. Fra vi gikk ut døren hjemme til vi kom hjem kom det på i underkant av 30K. Da er stopp på bensisnstasjon, parkering på Gardermoen, lommepenger, transfer, hotell og mat inkl. 2 voksne og 2 barn på deres alder. 

Hotell, transfer og all invlusive kom på 23K via Tui. Tui har prisgaranti på egne reiser, så hvis du følger med og ser deres tur billigere så får dere tilbake mellomlegget hvis dere melder fra 👌

Anonymkode: d6226...f1c

Skrevet

Kommer jo veldig an på når og hvor fra. Alt mellom 6000 og 15 000 med reisen. Lommepenger itillegg. Med mat må man nok regne med 2000 kr dagen. CK har nesten norske priser på restauranter. Vil man bo på 2 stjernes eller 5 har jo også mye å si.

Vi var i påska og brukte nok 40 000 ca tilsammen. 2 voksne og 2 barn. 

Anonymkode: 5be7a...527

Skrevet

Takk for svar. Vi kan ikke bestille all inclusive siden jeg har ufattelig mange matallergier og ikke kan spise noe som helst, så må lage mye mat sjøl..

Skrevet

Takk for svar. Vi kan ikke bestille all inclusive siden jeg har ufattelig mange matallergier og ikke kan spise noe som helst, så må lage mye mat sjøl..

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg tatt Sunwing, siden de kan tilby alt i fra glutenfritt, laktosefritt m.m på maten deres. Bare du mailer i forkant før ankomst.

Anonymkode: a42b4...c26

Annonse

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg tatt Sunwing, siden de kan tilby alt i fra glutenfritt, laktosefritt m.m på maten deres. Bare du mailer i forkant før ankomst.

Hva med soya-, skalldyr-, frukt&bær-, nøttefritt? Reiste til syden i fjor. Kunne ikke engang spise på flyet, for Tui kunne ikke gi meg mat jeg tålte.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med soya-, skalldyr-, frukt&bær-, nøttefritt? Reiste til syden i fjor. Kunne ikke engang spise på flyet, for Tui kunne ikke gi meg mat jeg tålte.

Klippet fra Ving sine sider :)

Service for deg med matintoleranse

Har du gluten- eller laktoseintoleranse eller er det andre matvarer du ikke tåler? På Sunwing Sandy Bay Beach har vi en matambassadør som er spesialisert innen matintoleranse. Ambassadøren hjelper deg når du er på hotellet og vil fungere som et bindeledd mellom deg og hotellets kjøkken. Samtlige Mini Markets på våre Sunwing Family Resorts tilbyr også gluten- og laktosefrie varer. Kontakt hotellet på e-post (skriv på engelsk) senest to uker før avreise. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klippet fra Ving sine sider :)

Service for deg med matintoleranse

Har du gluten- eller laktoseintoleranse eller er det andre matvarer du ikke tåler? På Sunwing Sandy Bay Beach har vi en matambassadør som er spesialisert innen matintoleranse. Ambassadøren hjelper deg når du er på hotellet og vil fungere som et bindeledd mellom deg og hotellets kjøkken. Samtlige Mini Markets på våre Sunwing Family Resorts tilbyr også gluten- og laktosefrie varer. Kontakt hotellet på e-post (skriv på engelsk) senest to uker før avreise. 

Så kjekt da :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...