Gå til innhold

Offentlig skole eller privatskole.....

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Privatskole.  Hehe og alltid artig å se folk kommentere f eks steiner og montesorri som noe negativt og som om de vet sååå mye om skolen , elevene, lærerne og det som foregår der. De fleste som uttaler seg har ikke peil annet enn hørt om fra andre. Har venner og bekjente med barn på både steiner, montesorri, internasjonal og flere offentlige . Ingen tvil om hva jeg ville valgt nei. En av privatskolene uten tvil. Mange mange fler dårlige offentlige skoler enn det er dårlige privatskoler . Hi , du burde velge privatskole.

Anonymkode: 31156...360

Nå er det jo veldig mange fler offentlige skoler enn private så den statistikken sier lite! 

Og fordi du og din omgangskrets er fornøyd er det ikke bevis for at private skoler er bedre enn offentlige.

Anonymkode: 194ab...85e

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har barn på privat. 

Det har jo jeg hatt og, i 10 år. Er usikker nå. Er redd hun mister kontakten med alle naboungene. Som hun jo har gått i bhg med. 

Anonymkode: c4f78...bef

Mine har god kontakt med nabounger og leker med dem selv om de ikke går på samme skole. Og så har de venner på skolen og, ungene bor spredt men likevel de fleste innenfor en 5 min kjøretur , ett par opptil 20 min men her bor noen landlig og noen midt i byen ca . Uansett ses de jo på skolen hver dag og blir med hverandre hjem av og til etterpå.Men som sagt de leker og med nabobarn. Hadde ikke tenkt at nabobarn var viktigere enn skolevalg. Jeg har jo ikke valgt skolegang pga de andre ungene på skolen liksom. Og nabobarn og deres familier kan jo plutselig flytte? Er ikke sånn at de alle vil bo så nær alltid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...