Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, Hirka skrev:

Og der kom TR... og jeg har tydeligvis lutealfase på 9 dager 😔

Bare sneik litt her inne, også tenkte jeg skulle tipse om eventuelt å prøve pyrodiksin? Jeg hadde også skikkelig korte lutealfaser på rundt 10 dager, begynte på pyrodiksin, nå tok jeg ikke eggløsningstest, men tegnene på eggløsning gjorde at jeg oppfattet det som at lutealfasen min ble to-tre dager lengre. Hadde en ganske lang syklus den første måneden jeg gikk på det, men andre måneden satt jammen spiren, og nå er jeg 8+2 :) les litt mer om det, men jeg syns iallefall det var verdt et forsøk! Pyrodiksin er vannløslig vitamin B6. Det brukes også til behandling av svangerskapskvalme.

13 timer siden, minera2011 skrev:

Tror jeg har sett før mye på testen at nå ser jeg kryss uansett om det finnes eller ikke 😂😂😂

20170630_181743.jpg

Jeg hører egentlig ikke til her men har fulgt samtalen deres. Jeg ser en svak strek, men om det er skygge eller ikke vet jeg ikke. Tenker at om du tar en ny test blir du klokere 😊 Jeg for min del fikk mye sterkere utslag på kveldsurin 😁 Hvor mange dpo er du? 

Anonymkode: 55108...7b0

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hører egentlig ikke til her men har fulgt samtalen deres. Jeg ser en svak strek, men om det er skygge eller ikke vet jeg ikke. Tenker at om du tar en ny test blir du klokere 😊 Jeg for min del fikk mye sterkere utslag på kveldsurin 😁 Hvor mange dpo er du? 

Anonymkode: 55108...7b0

Er 12 eller 13 dpo i dag. Negativ test i går kveld. Så slått meg til ro med at det ikke klaffet denne mnd

Annonse

36 minutter siden, minera2011 skrev:

😁😁😁😁😁😁😁😁

Haha, skulle bare ta den siste testen jeg hadde kjøpt inn for å få den unna.. Men halleluja!!! Jeg er gravid! Håper og ber om at det sitter denne gangen

14989243916201836507965.jpg

Gratulerer!! 😁

17 timer siden, Håpefull25 skrev:

Bare sneik litt her inne, også tenkte jeg skulle tipse om eventuelt å prøve pyrodiksin? Jeg hadde også skikkelig korte lutealfaser på rundt 10 dager, begynte på pyrodiksin, nå tok jeg ikke eggløsningstest, men tegnene på eggløsning gjorde at jeg oppfattet det som at lutealfasen min ble to-tre dager lengre. Hadde en ganske lang syklus den første måneden jeg gikk på det, men andre måneden satt jammen spiren, og nå er jeg 8+2 :) les litt mer om det, men jeg syns iallefall det var verdt et forsøk! Pyrodiksin er vannløslig vitamin B6. Det brukes også til behandling av svangerskapskvalme.

Har hørt flere steder at både B6 og B12 kan hjelpe, så har bestilt meg et B vitamin tilskudd 😊

53 minutter siden, minera2011 skrev:

😁😁😁😁😁😁😁😁

Haha, skulle bare ta den siste testen jeg hadde kjøpt inn for å få den unna.. Men halleluja!!! Jeg er gravid! Håper og ber om at det sitter denne gangen

Gratulerer så mye 💝

58 minutter siden, minera2011 skrev:

😁😁😁😁😁😁😁😁

Gratulerer så mye!!! 😄

5 minutter siden, Aurora88 skrev:

Negativ test i dag (på kvelden). Men heller ingen antydning til mensen. Prøver igjen i morgen eller mandag om mensen ikke kommer.

Min var veldig negativ i går kveld og veldig positiv for en time siden så er en mulighet enda :-)

1 time siden, minera2011 skrev:

😁😁😁😁😁😁😁😁

Åh, gratulerer så mye!!

6 timer siden, Hirka skrev:

Har hørt flere steder at både B6 og B12 kan hjelpe, så har bestilt meg et B vitamin tilskudd 😊

Lurt! Jeg tok altså 80-120 mg daglig (2-3 tabl, ettersom hvor jeg ca var i syklusen) med b6, og det er nok ikke så mye av det i et b vit- tilskudd. Det skal visstnok hjelpe på progesterondannelse, spesielt etter ppille bruk hvor kroppen ikke selv danner progesteron, men får det tilført. 

IKM i dag. Har ikke spottet noe enda slik som tidligere sykluser. Har tempet for første gang denne syklusen og tempen har gått ned. Ser dessverre ut til at TR er rett rundt hjørnet. Dersom tanta ikke kommer i dag tar jeg en test i morra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...