Gå til innhold

Vet jeg virker utakknemlig men.. En billig potteblomst til 40 årsdagen fra mannen..?

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er fult mulig at noen har så dårlig råd. Det er ganske mange med dårlig råd i Norge. En god del sper på sitt forbruk med kredittkort, og kjøper dyr gave uten egentlig å ha råd. Mye handler nok om prioriteringer. Hvis man ikke har råd, har man ofte prioritert andre ting. Jeg selv har flere ganger gjennom livet hatt dårlig råd, vært student med barn over 4 år, huskjøp. Jeg har sagt til mannen min at jeg ikke ønsket gave hverken jul eller bursdag i flere år. Gaver har ikke vært så viktig. Ville heller prioritere regninger. Jeg fikk barn tidlig i livet og materielle ting var ikke viktig. Det er det fremdeles ikke.. Derfor ønsker jeg meg reise i gave nå som økonomien er mye bedre. Viktig å prate med partner hva man ønsker, da er sjansen større for å få det man ønsker.

Anonymkode: 86d2b...895

Hadde HI hatt ekstremt dårlig råd, så hadde hun skjønt blomstervalget 😉

Anonymkode: a05b3...0f4

Fortsetter under...

Fikk en rød ildtopp fra Rema 1000 til 41-årsdagen. På 40-årsdagen klinket han til med nelliker fra Rema 1000.

Misliker rødt og nelliker. Har fortalt ham det gjentatte ganger de siste 13 årene.

Hurra for meg🎶

Anonymkode: 710d4...b0c

Jeg fikk tur til San Fransisco, på business class av min mann når jeg ble 40. På luksushotell og med masse opplegg og konserter. Helt uten at jeg hadde bedt om det  ;-) 

Forskjell på folk! 

Anonymkode: e7632...a44

Hmm jeg kunne nok funnet på å gjøre det samme som han. Jeg er ikke opptatt av blomster i det hele tatt, og ville nok tenkt at det ønsket var et ønske om å spare penger men samtidig få en liten oppmerksomhet. Så jeg ville tenkt jo mer spart, jo bedre. :P Det hadde vært godt ment da, jeg er bare litt mindre smart på det området. Men nå har jeg lært noe i dag også. ;) 

Anonymkode: 0351b...9b7

Hadde nok blitt skuffet så det holdt. Han kunne ha reddet det inn med et nydelig kort med velvalgte ord som smeltet meg helt. Ord kommer fra hjertet, en fancy blomst kan "alle" skaffe. Men kun en blomst i POTTE.. hadde blitt skuffet.

Anonymkode: e416d...946

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...