NovemberStjerne2016 Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Jeg er rett og slett lei av å alltid kjøpe de dyre merkene for at noe skal være greit å bruke. Men jeg synes også at det er blitt en jungel av såkalte billigmerker av diverse sort. Jeg er ikke redd for å prøve men er litt lei av å prøve meg frem til hva som rett og slett er brukandes! Derfor vil jeg gjerne ha din anbefaling av billigmerkevarer! 😀 Jeg har hvertfall én favoritt: Coop bleier, 38,90 for ca 50 stk og veldig holdbar.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 First Price sminkefjernerservietter Anonymkode: 17293...a3a
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 First price frossen laksefilet, Kjøper vanligvis denne da jeg syns den er helt ok og har vært grei i pris(og bedre enn findus og disse dyrere merkene), men nå er den ikke så veldig billig lenger, så jeg har gått over til laks fra Gjendemsjø på Bunnpris.(selv om prisen på den også er begynt å stige ) First price frossen kyllingfilet. Lillego bleier på Kiwi Ellers syns jeg mange av varene fra Coop sine egne merker er helt greie. Anonymkode: 0453a...70d
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Coop sine varer er ofte veldig bra. Alt fra fetaost til frosne hvitløksbaguetter og oliven Anonymkode: 869ff...465
Blondzilla Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Nesten alle Coop sine produkter first price bleier og bind og bomull first price håndsåpe (jeg helle den over på fancy pumpeflaske🙈) First price frukt og grønt xtra våtservietter first price hvitløksbrød
Love my kidz Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 Jeg kjøper First Price eplejuice jeg. Ikke like god som meierienes, men like lite sukkerinnhold (ikke tilsatt ekstra). Og jeg kjøper alltid vaskepulver for klær på coop sitt eget merke, kun kr 7,- for en stor pose. Kjøper også oppvaskmaskintabletter billig.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 First price : sandwich baguetter 2 kg frossen kyllingfilet frossen laksefilet ovnsbakt leverpostei Eldorado : cashewnøtter sweet chili saus valnøttkjerner Europris : Effekt oppvaskmiddel oppvaskkoster soft håndsåpe Anonymkode: 795ac...b78
TPK Skrevet 31. mai 2017 #8 Skrevet 31. mai 2017 Rema: Bleier Vaskepulver Våtservietter Sjampo og håndsåpe Lett syltetøy Leverpostei Laksefilet (tror det heter Godehav) Baguetter Egg
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #9 Skrevet 31. mai 2017 Kjøper mye billigmerker, og kan anbefale First price sin salami👍🏼 Den smakte høgg før, men siste året eller så har den blitt mye bedre og jeg foretrekker faktisk den fremfor Grilstad sin nå (mindre fett har den faktisk også!) Anonymkode: f5e26...a0b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 First price hvitløksbaguetter og First price tacosaus Anonymkode: 77763...c47
Engeln Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 First price har mye bra! : Renseservietter til ansikt(kom og ut veldig bra i test) hvitløksbaguetter bleier Q tips handsåpe tacoting pose med kyllingfileter(frysedisk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå