Gå til innhold

Underholdning på fly, barn 1,5 og 5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på reise med våre små, og flyturen er dessverre litt lang. Noen gode tips til hvordan vi kan underholde dem og dempe dem på turen? Ipad med høretelefoner er med, og vi tar også med litt snacks og drikke. Noen bøker kanskje. Hva mer er lurt? Vil ikke fylle opp hele kofferten med dette heller da...

Anonymkode: 967cd...df3

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fløy nettopp alene med nesten 2åring og 5 åring. Var ikke så lange flystrekk, 2.5 og 1 time, så vi fikk løpt litt fra oss i mellomlandinga. Men selve flyturen gikk overraskende bra.

Jeg kjøpte aktivitetsbok med tegnesaker og fullt av klistremerker til min 5åring. Var fin underholdning ei god stund. Og vi hadde med oss et reisespill, så ble en del ludospilling. Min 5åring kan også underholdes lenge av film og mobilspill, spesielt om han får litt å småspise på underveis, rosiner, litt snop, kjeks osv. Så han var lett å ha med å gjøre. Han på nesten  2, som dermed satt på fanget, var litt vanskeligere. Men bøker, film, spill på mobilen, mat og heldigvis litt søvn,  gjorde at turen gikk fint. 

Jeg ble absolutt ikke avskremt av å dra alene, og ungene oppførte seg ikke slik at de var prevensjonsmiddel for resten av flyet. Så jeg er fornøyd med turen. 😉

Anonymkode: ead1a...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...