Gå til innhold

Er det noen her som har brukt rockering med vekt til å trene med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte den daglig (nesten) i 6 mnd, 10 min hver vei, gikk ned 12-14 cm rundt midjen. 

Men jeg trente, spiste sunt og gikk med 7 kg i samme periode, så vet ikke hvor mye rockeringen kan ta æren for. Fikk i hvert fall smal midje og sterke magemuskler!

Anonymkode: f15c8...252

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg brukte den daglig (nesten) i 6 mnd, 10 min hver vei, gikk ned 12-14 cm rundt midjen. 

Men jeg trente, spiste sunt og gikk med 7 kg i samme periode, så vet ikke hvor mye rockeringen kan ta æren for. Fikk i hvert fall smal midje og sterke magemuskler!

Hvor lang tid tok det før du merket forandring?

Anonymkode: a7d49...f0f

Utseendemessig vet jeg ikke helt. 2 mnd kanskje. Men merket veldig fort at magemusklene tålte mer, lengre økter og "hardere" rocking. (Brukte musikk, og kunne ganske raskt øke til raskere rytme). 

Annonse

Mange tror at rockering fjerner fett. Det gjør den ikke. Det er dessuten veldig lite forbrenning i den typen trening. Reduksjonen rundt midjen kommer av at den strammer opp magemusklene. 

Anonymkode: de8a6...656

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange tror at rockering fjerner fett. Det gjør den ikke. Det er dessuten veldig lite forbrenning i den typen trening. Reduksjonen rundt midjen kommer av at den strammer opp magemusklene. 

Men er ikke det bra da?

Hi

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men er ikke det bra da?

Hi

Joda, det er bra. Har bare opplevd at folk har litt urealistiske forventninger til hva en rockering kan gjøre. De tror at den "masserer bort" og "knuser" fettceller, og det er selvsagt bare tull. Fettet må man bli kvitt på annen måte. 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, det er bra. Har bare opplevd at folk har litt urealistiske forventninger til hva en rockering kan gjøre. De tror at den "masserer bort" og "knuser" fettceller, og det er selvsagt bare tull. Fettet må man bli kvitt på annen måte. 

Åja, sånn ja haha. Det tror ikke jeg. Vet at den ikke tar bort fettet, håper mer på at den styrker magemuskler og kanskje former midjen litt, sammen med endringer i kosthold og annen trening.

Hi

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åja, sånn ja haha. Det tror ikke jeg. Vet at den ikke tar bort fettet, håper mer på at den styrker magemuskler og kanskje former midjen litt, sammen med endringer i kosthold og annen trening.

Hi

Det gjør den. Den fungerer veldig bra til å stramme opp magemusklene med. Jeg fikk veldig innsvinget og definert midje på sidene, men fettputa under navlen var den samme.

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør den. Den fungerer veldig bra til å stramme opp magemusklene med. Jeg fikk veldig innsvinget og definert midje på sidene, men fettputa under navlen var den samme.

Hvordan og hvor ofte brukte du den?

Annonse

19 timer siden, klg,2 boys now:) skrev:

Fungerte supert når jeg brukte den.veldig vondt første gangen og du kan bli rimelig gul og blå.

Foreløpig så har jeg bare prøvd den litt, og det er vondt ja, skikkelig ømt. Satser på at jeg blir litt mer herdet etterhvert :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...