Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Tok raskt affære på morgen i dag og fikk resept på panomax. Fått selexcid tidligere men leste at det var det samme. Holder på å bli gal av følelsen av å måtte fly på do vært 5 min. Svir som pokker. Noen gode råd for å hjelpe på å bli fort frisk eller må jeg bare være tålmodig ? Noen år siden sist så husker ikke hvor raskt jeg merket bedring Anonymkode: 990e4...293
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Gå på helsekost og kjøp de gode sterkeste melkesyrebakteriene de har. Taes noen timer fra når du tar antibiotika Husk å drikke mye, spesielt når du tar antibiotika pillen Anonymkode: d277e...57f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Takk! Drikker masse. Kommer meg ikke ut noe sted men skal se om jeg får sendt noen på helsekost for meg. Anonymkode: 990e4...293
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Drikk masse vann, da hjelper det fort. Og så kan du ta to Ibux - det er magisk! Anonymkode: 7f21b...83a
litekreativtbrukernavn Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Drikk mye (skyller ut bakteriene) appelsin juice (bakteriene liker ikke syre), unngå sukker (bakterier liker sukker). God bedring.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 Blir bare vondere og vondere dette 😔 Spiser ikke sukker, og drikker masse masse. Dere som har hatt dette før, hvor stor dose fikk dere? Jeg har fått 200mg 3 ganger dagen i tre dager. Hatt dette før og mener jeg fikk mye større dose da. Anonymkode: 990e4...293
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir bare vondere og vondere dette 😔 Spiser ikke sukker, og drikker masse masse. Dere som har hatt dette før, hvor stor dose fikk dere? Jeg har fått 200mg 3 ganger dagen i tre dager. Hatt dette før og mener jeg fikk mye større dose da. Anonymkode: 990e4...293 Noen ganger får man feil antibiotika i forhold til akkurat de bakteriene du har. Da må urinprøve sendes inn til dyrkning for å finne ut akkurat hvilken type du må ha. Når det er sagt, noen ganger virker antibiotikaen med én gang på meg. Bare en time eller to etter første tablett er jeg symptomfri. Andre ganger, slik som sist jeg var syk for bare en uke siden, tok det et døgn med ganske heftige smerter. Døgn to var det også ganske vondt, men klarte iallfall å fungere. Det som hjalp veldig/hjelper hver gang, er å drikke mye - som noen andre nevner her. Altså, du må drikke mye mer enn det du egentlig har behov for, og vann fungerer godt. Tror jeg drakk 3-4 liter i løpet av et døgn, og da merket jeg betraktelig bedring etterpå. Bare pass på at du ikke drikker FOR mye (slik som jenta med vannpoker..). Anonymkode: 9c634...f69
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #8 Skrevet 30. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen ganger får man feil antibiotika i forhold til akkurat de bakteriene du har. Da må urinprøve sendes inn til dyrkning for å finne ut akkurat hvilken type du må ha. Når det er sagt, noen ganger virker antibiotikaen med én gang på meg. Bare en time eller to etter første tablett er jeg symptomfri. Andre ganger, slik som sist jeg var syk for bare en uke siden, tok det et døgn med ganske heftige smerter. Døgn to var det også ganske vondt, men klarte iallfall å fungere. Det som hjalp veldig/hjelper hver gang, er å drikke mye - som noen andre nevner her. Altså, du må drikke mye mer enn det du egentlig har behov for, og vann fungerer godt. Tror jeg drakk 3-4 liter i løpet av et døgn, og da merket jeg betraktelig bedring etterpå. Bare pass på at du ikke drikker FOR mye (slik som jenta med vannpoker..). Anonymkode: 9c634...f69 Husk også å tisse mye når du drikker mye, gjorde ikke stort annet i et halvt døgn enn å drikke og tisse Poenget er at man skal skylle systemet for bakterier, at de ikke skal få lov å ligge der inne i blæra og formere seg. Anonymkode: 9c634...f69
Mumua Skrevet 30. mai 2017 #9 Skrevet 30. mai 2017 Hos meg tar det 1 døgn før virkningen begynner. Varmeflaske mellom beina kan hjelpe, jeg sitter ofte i timesvis på do til det blir litt bedre. Tramadol hjelper litt, men jeg har en blæresykdom i tillegg så jeg vil helst rive ut hele møkka når jeg får infeksjon. Sur drikke, masse vann, i verste fall: sett deg i badekaret med glovarmt vann. Kuren du har fått er ganske standard.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #10 Skrevet 30. mai 2017 Ja drikker og tisser 🙄😅 har drukket vann med presset sitron i - er det innafor ? Eneste jeg hadde i skapet bortsett fra juice har dessverre ikke noe badekar 😉 Men det hørtes deilig ut. Jævlig ubehagelig dette , hadde nesten fortrengt hvor vondt det er 😔 Anonymkode: 990e4...293
Optatium Skrevet 30. mai 2017 #11 Skrevet 30. mai 2017 Skjønner ikke at ingen foreslår tranebær? Den er vitenskapelig bevist og endel leger har sluttet p skrive ut antibiotika. Kjøp ren tranebærjuice (eller juice med så mye tranebær i som mulig) samt tranebærkapsler. Hiv innpå det du klarer, drikk gjerne hele literen med juice på en dag.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #12 Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, Optatium skrev: Skjønner ikke at ingen foreslår tranebær? Den er vitenskapelig bevist og endel leger har sluttet p skrive ut antibiotika. Kjøp ren tranebærjuice (eller juice med så mye tranebær i som mulig) samt tranebærkapsler. Hiv innpå det du klarer, drikk gjerne hele literen med juice på en dag. Takk - det hadde jeg faktisk tenkt på å sendt på handleliste til mannen 😊 Pleier å ta tranebærkapsler daglig men vært sløv i det siste. Anonymkode: 990e4...293
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #13 Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, Optatium skrev: Skjønner ikke at ingen foreslår tranebær? Den er vitenskapelig bevist og endel leger har sluttet p skrive ut antibiotika. Kjøp ren tranebærjuice (eller juice med så mye tranebær i som mulig) samt tranebærkapsler. Hiv innpå det du klarer, drikk gjerne hele literen med juice på en dag. Tranebær hjelper ikke. http://www.dagbladet.no/nyheter/tranebaer-hjelper-ikke-mot-urinveisinfeksjon/64036030 Anonymkode: 5122f...a2a
Optatium Skrevet 30. mai 2017 #14 Skrevet 30. mai 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tranebær hjelper ikke. http://www.dagbladet.no/nyheter/tranebaer-hjelper-ikke-mot-urinveisinfeksjon/64036030 Anonymkode: 5122f...a2a Det er mulig, men jeg tror årevis med erfaring gjør at det er verdt et forsøk☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå