Gå til innhold

Paralgin forte....3 i slengen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er ikke det som er poenget, poenget er at hi bruker de til å ruse seg. Det er ikke hennes tabletter en gang

Anonymkode: 10719...fa6

Men poenget er fortsatt at den ene dosen med Paracet ikke er farlig. Tror neppe faren hennes deler ut 10 tabletter om dagen. Opiatmisbruket og søken etter rus er problemet. Ingen som bagatelliserer det! Da må du jobbe med leseforståelsen din. 

Anonymkode: 36979...6e9

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er ikke det som er poenget, poenget er at hi bruker de til å ruse seg. Det er ikke hennes tabletter en gang

Kan du forklare meg hva du tror jeg mente i forrige sitat? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men poenget er fortsatt at den ene dosen med Paracet ikke er farlig. Tror neppe faren hennes deler ut 10 tabletter om dagen. Opiatmisbruket og søken etter rus er problemet. Ingen som bagatelliserer det! Da må du jobbe med leseforståelsen din. 

Anonymkode: 36979...6e9

Men nå er det ikke bare meg som reagerer på det du skriver, så det er vel ikke min leseforsåelse det er noe galt med

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du forklare meg hva du tror jeg mente i forrige sitat? 

Skrevet

Kjære HI. Ja, du er på ville veier, og du bør snakke med legen din og være ærlig. Du bør også slutte å få piller av  faren din. 

En venn av meg fikk sterke smertestillende etter en operasjon. Likte den gode rusen det ga og fortsatte å ta piller lenge etter at smertene ga seg. Han løy for legene (dette var før fastlegeordningen), stjal piller av familie og venner og kjøpte på gata. Han blandet også med alkohol på stadig jakt etter den rusen han i starten fikk av en liten dose. Da han døde fra kone og barn tok han doser som var så høye at de ville drept en som ikke var misbruker. Livet hans var heller ikke særlig godt i de to årene det tok fra han startet misbruket og til han døde av det. 

Anonymkode: 27ffa...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...