Gå til innhold

Tegningsblødning ?

Anbefalte innlegg

Hei, da jeg var på do i natt merket jeg litt slim med blod i da jeg tørket meg, kan det være tegningsblødning? De gangene jeg var på do senere avtok det, å ble bare litt rosa på papiret (beklager detaljene) Er i uke 35+5 i dag.
Skal man ringe føden å si i fra? Er førstegangsfødende, som dere sikkert skjønner. Blir så usikker, men har hørt at man ikke skal ringe ned de på føden heller. 
Hilsen usikker

Anonymkode: e44d8...0bf

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144320686-tegningsbl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan virke sånn , iforhold til hvordan min begynnende fødsel var. Mensenmurring med litt harde kynnere, og slim/utflod med litt blod i (ifg Jm er det tegn på at "noe" skjer med livmorhalsen) 

Det er lov å ringe føden og beskrive det, siden du er usikker :) Lov meg at du gjør det hvis det blir mer, og/eller du får vondt da iallefall ;) 

Anonymkode: 44edb...545

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan virke sånn , iforhold til hvordan min begynnende fødsel var. Mensenmurring med litt harde kynnere, og slim/utflod med litt blod i (ifg Jm er det tegn på at "noe" skjer med livmorhalsen) 

Det er lov å ringe føden og beskrive det, siden du er usikker :) Lov meg at du gjør det hvis det blir mer, og/eller du får vondt da iallefall ;) 

Forts. Ser nå at du er 35+5, da syntes jeg du skal ringe :) Det er jo pr def littegrann tidlig. 

Takk for svar 😊

Har snakket med føden nå, kunne være en begynnende fødsel.. Ble ikke så veldig beroliget av svaret men, skulle ringe tilbake viss jeg fikk smerter og evt begynte å blø mere. Er ikke helt forberedt på fødsel enda, kunne værtfall ha tenkt meg ett par uker til.. 

• 2 uker senere...
På 5/26/2017 den 18.28, Anonym bruker skrev:

Takk for svar 😊

Har snakket med føden nå, kunne være en begynnende fødsel.. Ble ikke så veldig beroliget av svaret men, skulle ringe tilbake viss jeg fikk smerter og evt begynte å blø mere. Er ikke helt forberedt på fødsel enda, kunne værtfall ha tenkt meg ett par uker til.. 

Koss gjekk d med deg?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...