Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #76 Skrevet 26. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når du kaller meg for den dummeste av de dumme, tillegger meg diagnoser jeg ikke har og mener at jeg er lat, så hakker du på meg. Du har ikke "spurt ett spørsmål". Anonymkode: a9c63...64d Sjekk anonymkoden kjære deg... Det er flere som har svart deg... Anonymkode: fc59d...0b3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #77 Skrevet 26. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha. Du ror så det fosser. Bare innrøm at du var dum nå. Hvem faen legger om til sommerdekk før påske når man vet man skal bort. Fristen for å legge om er uansett ETTER påske. Lille trollmor. Anonymkode: 39913...50b Hvorfor skal jeg innrømme noe jeg ikke er? Blir det samme som hvis jeg sier "innrøm at du ikke har gått ferdig videregående, du". Når du faktisk har fullført det. Jeg er ikke dum og ikke dem dummeste av de dumme. Ikke er jeg lat heller. I 2017 var 1. og 2. påskedag hhv. den 16. og 17. april. Vi fikk beskjed av Statens vegvesen at fristen for å bytte dekk om til sommerdekk var 15. april. Anonymkode: a9c63...64d
Mamma_til_2 Skrevet 26. mai 2017 #78 Skrevet 26. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: For det kommer alt for mange "annerledesdager", særlig i mai. Vi har akkurat hatt påska, så hadde vi 1. mai, der alminnelig skikk og bruk tilsier at man heller ikke bråker den dagen, så har vi himmelspretten og så har vi pinsen. I tillegg til alle søndagene. Livet er travelt ja, særlig hvis man har flere barn, og blir ikke mindre travelt av at det står en rød dag i kalenderen. Anonymkode: a9c63...64d 1.mai og 17.mai er ikke helligedager men røde dager, helligdagsfreden gjelder ikke. Folk kan gjøre som de vill disse dagene.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #79 Skrevet 26. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal jeg innrømme noe jeg ikke er? Blir det samme som hvis jeg sier "innrøm at du ikke har gått ferdig videregående, du". Når du faktisk har fullført det. Jeg er ikke dum og ikke dem dummeste av de dumme. Ikke er jeg lat heller. I 2017 var 1. og 2. påskedag hhv. den 16. og 17. april. Vi fikk beskjed av Statens vegvesen at fristen for å bytte dekk om til sommerdekk var 15. april. Anonymkode: a9c63...64d Fristen er i år som ved alle år tidligere første søndag etter påske fra Midt-Norge og sørover, medan det er 1.mai i nord. Men, dette gjelder kun piggdekk, ikke piggfritt som man kan potensielt kjøre hele året med. Anonymkode: fc59d...0b3
Iiiiik Skrevet 26. mai 2017 #80 Skrevet 26. mai 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke hva hun du hakker på gjør, men jeg ringer Falck. Anonymkode: 4d0aa...89f Jeg bruker sånn spray som gjør at hullet tettes og jeg har nok luft til å komme meg til noen som skifter dekket for meg. Jeg kan skifte dekk, det var viktig for faren min å sikre at jeg kunne det. Gjorde det selv i mange år, men nå bruker jeg heller litt penger på å få noen andre til å gjøre det selv for meg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #81 Skrevet 26. mai 2017 Bare på DIB kan en oppfordring til å følge norsk lov utvikle seg til en ørtogførti svar lang snorkekjedelig føljetong om bruken av en dekkbyttedings. Anonymkode: 5343a...552
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #82 Skrevet 26. mai 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal jeg innrømme noe jeg ikke er? Blir det samme som hvis jeg sier "innrøm at du ikke har gått ferdig videregående, du". Når du faktisk har fullført det. Jeg er ikke dum og ikke dem dummeste av de dumme. Ikke er jeg lat heller. I 2017 var 1. og 2. påskedag hhv. den 16. og 17. april. Vi fikk beskjed av Statens vegvesen at fristen for å bytte dekk om til sommerdekk var 15. april. Anonymkode: a9c63...64d Du er jo helt bak mål. Anonymkode: 39913...50b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #83 Skrevet 26. mai 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Norges lover bryr seg ikke om hva du syns. Bøndene har søkt dispasansjon Anonymkode: f09a0...355 Seriøst? Dispasansjon? Det høres jo ikke ut som ordet du forsøker å skrive engang. Dispensasjon skrives rett frem, akkurat slik man sier det. Anonymkode: 87d26...286
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #84 Skrevet 26. mai 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Dispasansjon? Det høres jo ikke ut som ordet du forsøker å skrive engang. Dispensasjon skrives rett frem, akkurat slik man sier det. Anonymkode: 87d26...286 Det er helt vanlig å si det slik hun skrev det. Ikke riktig, men vanlig. Jeg har egentlig sansen for at folk sier fra om skrivefeil, ettersom jeg skriver så dårlig selv, men forsøk å gjøre det på en hyggelig måte. Anonymkode: f1231...09f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2017 #85 Skrevet 26. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva gjør du da hvis du punkterer mutters aleine på en øde strekning? Det å kunne bytte hjul burde faktisk være et minstekrav for å kjøre bil... Anonymkode: fc59d...0b3 Du vet at i flere nye biler er det ikke reservedekk...? Anonymkode: 97db3...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå