Gå til innhold

Er fransk manikyr helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så mye penere enn disse lange, spisse neglene...

Anonymkode: 9d0c2...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt helsefarlig m disse spisse neglene. Har inntrykk av at det er jenter under 20 år som har slike negler. Fransk maniky er absolutt ikke ut 😉 Mye penere er det.

Anonymkode: f62a2...162

Skrevet

Jeg synes det er tidløst.

Er enig med deg ang. de lange spisse neglene i alle slags farger også.

Anonymkode: c2712...fe2

Skrevet

Blant mine venninner er firkantet finish helt klart mest vanlig, men friske, neonaktige farger, ikke fransk manikyr.

Anonymkode: cb638...24c

Skrevet

I min omgangskrets er det absolutt vanligst med kortklipte, velpleide negler uten lakk.

Jålenegler forbindes med lufthoder.

Anonymkode: 2e25f...4c7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I min omgangskrets er det absolutt vanligst med kortklipte, velpleide negler uten lakk.

Jålenegler forbindes med lufthoder.

Anonymkode: 2e25f...4c7

Dette! ☝

Anonymkode: 4b008...c8d

Skrevet

Spisse negler kjenner jeg virkelig ingen som har, det ser man på bloggere og unge hermegåser 

Anonymkode: 0970b...492

Skrevet

Personlig synes jeg fransk er harry. De få jeg kjenner som har dette er det jeg betegner som dumme bimboer. Gjerne de som prioriterer negler før ungene. Om det er ut vet jeg ikke. 

Jeg synes velpleide negler uten lakk er finest, kanskje neglelakk til fest men da i litt duse farger. 

Anonymkode: d51c4...03a

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Personlig synes jeg fransk er harry. De få jeg kjenner som har dette er det jeg betegner som dumme bimboer. Gjerne de som prioriterer negler før ungene. Om det er ut vet jeg ikke. 

Jeg synes velpleide negler uten lakk er finest, kanskje neglelakk til fest men da i litt duse farger. 

eh? Så de som liker å stelle neglene nedprioriterer sine barn? Man skal lese mye rart på dette forumet. 

Personlig så liker jeg fransk manikyr, aner ikke om det er ut. Synes det er det reneste og peneste.

Anonymkode: 8936d...2b2

Skrevet

Jeg steller neglene mine hjemme med gelelakk fra vita. Bedre med litt neglelakk og pleie enn at jeg biter de bort. 

Anonymkode: 6d30e...e1f

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

eh? Så de som liker å stelle neglene nedprioriterer sine barn? Man skal lese mye rart på dette forumet. 

Personlig så liker jeg fransk manikyr, aner ikke om det er ut. Synes det er det reneste og peneste.

Anonymkode: 8936d...2b2

Det er milevis mellom å bare stelle negler og ha fransk manikyr. Sistnevnte er for meg litt white trash. Mennesker som har dette har jeg sjelden interesse av. De er kort og godt litt enkle. 

Skrevet

Den eneste jeg kjenner med lange, spisse negler har også:

• Lang, slitent og tørt platinablondt hår, med masse extensions.
  • Ekstreme mengder sminke.
  • Silikonbryst av enorme dimensjoner.
  • Harry tatoveringer (blant annet quotes med stavefeil).
  • Åletrange, sexy klær.
  • Tynne, påtegnede øyenbryn.
  • Barn med tre ulike fedre.

Så jeg tenker at det er en del av en "look", som jeg ikke forstår og ikke foretrekker, men som man selvsagt står fritt til å velge.

Anonymkode: cb638...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...