Gå til innhold

Hjelp - positiv test fra tostreker.no , negativ rfsu

Anbefalte innlegg

Hei jenter😊 håper dere har noen gode råd til meg😄 

Testet tirsdag med test fra tostreker.no (10 kl sensitivitet) denne var svak positiv, har onsdag og torsdag testet med den pakken fra rfsu, test ofte - 25 ml sensitivitet. De er negative. Problemet mitt er at jeg skal i bryllup i helgen og alle forventer at jeg drikker, lite og intimt så det blir ganske gjennomskuelig. Får ikke tak i tester som er mer sensitive enn 25 før den tid heller. Har dere noen erfaring med testene jeg har brukt her? Om den første jeg tok fra tostreker var riktig positiv når burde jeg forvente et positivt resultat fra rfsu? Evt noen andre som virker bedre enn rfsu? 

Takktakkog takk for svar😊😊😋

Screenshot_20170525-123041.png

Anonymkode: 1631c...56a

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har fått falsk negativt resultat med Test tidlig-testen fra RSFU. Da jeg testet dagen etter med CB digital viste den gravid 2-3 uker. Så man skulle tro den skulle vært positiv dagen før også! Men kan du ikke kjøpe en CB test på apoteket og teste lørdag morgen, som en her over skriver?

Oi, ja man skulle jo tro at de slo ut likt. Spesielt når du fikk 2-3 uker, da er vel bhg mye høyere enn 25? 

Får vel prøve å få tak i en test i morgen før avreise, er bare det at bygdedyret lever i beste velgående her så skulle mye heller bestilt på nettet😅

TS

På Thursday, May 25, 2017 den 21.52, Anonym bruker skrev:

Oi, ja man skulle jo tro at de slo ut likt. Spesielt når du fikk 2-3 uker, da er vel bhg mye høyere enn 25? 

Får vel prøve å få tak i en test i morgen før avreise, er bare det at bygdedyret lever i beste velgående her så skulle mye heller bestilt på nettet😅

TS

Hvis du først skal prioritere og kjøpe en test ville jeg kjøpt den nye CB tidlig (6 dager før mens), den er helt super! Tok den og en rfsu, måtte virkelig lete etter streken på rfsu sin, mens med den fra cb var den super tydelig!😊 lykke til 🎉

Anonymkode: 09109...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...