Gå til innhold

Kan en nettbutikk levere for mange pakker til posten, så systemet til posten krasjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på pakke fra en nettbutikk. Leveransetid på nettsiden sto 2-3 dager. Det er nå 10 dager siden. På mail og sms skriver de et standardsvar at de leverte for mange småpakker til posten/bring, så registeringssystemet krasjet. Derfor må man vente 2-3 dager (det samme skrev de forrige torsdag) før hver pakke kan få sporingsnummeret sitt manuelt fra posten, eller noe slikt. For meg ser det ut som bare tull og svada. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 70350...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt mye fra nettbutikker, og aldri hørt om noe sånt før. Høres merkelig ut. Hvilken nettbutikk er dette?

Anonymkode: 310f5...f5a

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har bestilt mye fra nettbutikker, og aldri hørt om noe sånt før. Høres merkelig ut. Hvilken nettbutikk er dette?

Anonymkode: 310f5...f5a

Elboards. Jeg har heldigvis valgt faktura og ikke betalt med kredittkort, men det er så forbanna kjedelig å vente så lenge. 

Anonymkode: 70350...f6e

Skrevet

Nei, de kan ikke det altså. Men det er ganske vanlig å skylde på posten. Be om sporingsnr og spor pakken. Er den kun forhåndsmeldt er den ikke innlevert av avsender en gang. Det er også andre en posten som distribuerer pakker, så den kan være sendt med andre.

Anonymkode: 9286d...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...