Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Har tatt silikon, og nå som hevelsen går ned er jeg utrolig skuffet. De skulle legge inn 350 gram, men det er nesten så jeg tror de må ha gjort en feil og lagt inn mindre. Puppene er nemlig tilbake til så og si vanlig størrelse, bare selvsagt fastere og rundere. Ingen av mine nærmeste har lagt merke til at jeg har tatt silikon, og jeg passer faktisk de gamle BHéne mine (som er i 75B). Dette var absolutt ikke verdt pengene, burde lagt inn minst 100 gram til. Ser at det ikke er noe "angrerett" hvis man er misfornøyd med størrelsen, men dette er jo absolutt IKKE hva jeg og kirurgen ble enige om. Fikk prøve en BH med innlegg på klinikken som skulle illustrere det nye utseende, og det var betydelig mye større enn det jeg faktisk endte opp med. Noen som har vært borti dette før og vet om jeg i det minste har krav på noe rabatt ved ny behandling? Hilsen angrende nyoperert Anonymkode: 389a0...3f5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Så dumt Jeg ville ringt klinikken og bedt om å få en konsultasjon hos kirurgen som utførte inngrepet. Anonymkode: f8947...4bf
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så dumt Jeg ville ringt klinikken og bedt om å få en konsultasjon hos kirurgen som utførte inngrepet. Anonymkode: f8947...4bf Har nettopp sendt mail til klinikken og bedt om papirene de har fra operasjonen. Ble faktisk så overrasket at jeg nesten ikke tror på at de har lagt inn det de sa de skulle hi Anonymkode: 389a0...3f5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Høres rart ut. Jeg har selv lagt inn 350 gram, og de ble synbart større. I starten syntes jeg de var for store, da jeg var vant til så små. Nå liker jeg de godt da. Og det er bedre nå, som de ikke er harde. Så ser det mer naturlig ut. Enten ser du deg litt blind på de, ellers så har de lagt inn mindre. Anonymkode: 39306...5aa
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres rart ut. Jeg har selv lagt inn 350 gram, og de ble synbart større. I starten syntes jeg de var for store, da jeg var vant til så små. Nå liker jeg de godt da. Og det er bedre nå, som de ikke er harde. Så ser det mer naturlig ut. Enten ser du deg litt blind på de, ellers så har de lagt inn mindre. Anonymkode: 39306...5aa Ja, syns også det virker rart, for da jeg prøvde støtteBH med innlegg i på konsultasjon, så de veldig mye ut større enn nå - det er helt sikkert. Men jeg har bedt dem om å sende meg "før-bildene" også, for som du sier, kan hende jeg ser meg litt blind på dem. Men til og med foreldrene mine har ikke lagt merke til at jeg har gjort det, og da jeg fortalte dem det var det nesten så de ikke trodde på meg. Nei uff, skulle nesten ønske de har lagt inn mindre enn avtalt, for det tenker jeg burde kvalifisere for å få dekket ny operasjon i det minste. hi Anonymkode: 389a0...3f5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har en bekjent som la inn 350 g i hvert bryst og puppene hennes ble enorme, og veldig, veldig merkbart større. Så det høres ut som de har lagt inn mindre? Eller det kan være en annen grunn til at det ikke synes hos deg. Anonymkode: 824f5...614
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en bekjent som la inn 350 g i hvert bryst og puppene hennes ble enorme, og veldig, veldig merkbart større. Så det høres ut som de har lagt inn mindre? Eller det kan være en annen grunn til at det ikke synes hos deg. Anonymkode: 824f5...614 Kan ikke skjønne at det skulle være noe spesielt med meg som gjør at det ikke synes. Er ganske normal i kroppsfasong. 165 høy og veier 60 kg, så verken veldig stor eller veldig liten. Vet ikke hvilke andre faktorer som kan være av betydning? Syns i alle fall det er veldig rart jeg også. Ei venninne la inn 260 gram og hennes bryster ser større ut enn mine. hi Anonymkode: 389a0...3f5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #8 Skrevet 23. mai 2017 Jeg tenkte at du kanskje var veldig stor/overvektig, men med de målene burde 350 g i hvert bryst vært kjempesynlig! Men sjekk før og etter-bildene, kanskje du bare er litt blind. Hvis ikke ville jeg helt klart bedt om en sjekk! Anonymkode: 824f5...614
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #9 Skrevet 23. mai 2017 Det er ikke sikkert det var plass til mer. Anonymkode: 06afc...0e7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 Jeg la inn 325cc, og har faktisk kjempesmå pupper! Fyller ut en 75b. Var helt flat før operasjonen. Gjorde ett påeng utav at jeg ikke ville ha alt for store, men ble faktisk skuffa. Har inntrykk av at 350cc under muskelen ikke blir spesielt stort i forhold til de som legger over. Da er 300 gr mye. Skulle ønske jeg viste dette på forhånd. Anonymkode: ec562...f0a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg la inn 325cc, og har faktisk kjempesmå pupper! Fyller ut en 75b. Var helt flat før operasjonen. Gjorde ett påeng utav at jeg ikke ville ha alt for store, men ble faktisk skuffa. Har inntrykk av at 350cc under muskelen ikke blir spesielt stort i forhold til de som legger over. Da er 300 gr mye. Skulle ønske jeg viste dette på forhånd. Anonymkode: ec562...f0a Så kjedelig at du også ble skuffet Jeg la faktisk over muskelen, så hos meg var det ikke mye til tross for dette heller. Men for å se det positive, så liker jeg formen på dem bedre nå enn tidligere da. Hadde trekantpupper før, nå er de i det minste runde og ganske søte hi Anonymkode: 389a0...3f5
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #12 Skrevet 24. mai 2017 Er det dokumentert hvilken BH med innlegg du fikk prøve på klinikken for å simulere fremtidig resultat? Da kan den evt prøves uten innlegg for å vise at du kanskje ikke fyller den? Anonymkode: e2dfd...d0f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #13 Skrevet 24. mai 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Så kjedelig at du også ble skuffet Jeg la faktisk over muskelen, så hos meg var det ikke mye til tross for dette heller. Men for å se det positive, så liker jeg formen på dem bedre nå enn tidligere da. Hadde trekantpupper før, nå er de i det minste runde og ganske søte hi Anonymkode: 389a0...3f5 Hva sier klinikken om dette da? Anonymkode: 001d6...768
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #14 Skrevet 24. mai 2017 Høres rart ut! Jeg har lagt inn 225 og det ser naturlig ut. Ingen kan se at jeg har silikon med mindre jeg ligger naken på rygg. Men min søster har 350, og på henne vises det så godt at alle ser det. Vi hr omtrent samme størrelse på kroppen som deg. Anonymkode: 613e6...919
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #15 Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva sier klinikken om dette da? Anonymkode: 001d6...768 Har fått time til konsultasjon med kirurgen, og de skal sende meg både før-bilder og papirer fra operasjonen. Virket som at de tok meg på alvor i det minste. Men jeg er jo også åpen for muligheten for at jeg rett og slett har sett meg blind på dem, så er spent på å få før-bildene. Anonymkode: 389a0...3f5
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #16 Skrevet 24. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det dokumentert hvilken BH med innlegg du fikk prøve på klinikken for å simulere fremtidig resultat? Da kan den evt prøves uten innlegg for å vise at du kanskje ikke fyller den? Anonymkode: e2dfd...d0f Veldig god tanke! Men det var bare en tynn støttebh som han la forskjellige silikonproteser i, så tror ikke det er mulig å bevise at jeg ikke fyller ut noen bh, da protesene uansett lå inntil huden, hvis du skjønner. Men når jeg tenker meg om, kan det muligens være her feilen faktisk ligger - for jeg syns å huske at silikonprotesene ble "hengende" litt, sannsynligvis på grunn av at støtteBHen kan ha vært et hakk for stor. Dermed har den jo ikke strammet inn protesene helt inntil kroppen, og når jeg da fikk dem inn i brystet er det jo ikke noe rom for "heng" eller "mellomrom", og de har jo selvfølgelig dermed blitt flatere enn det de så ut som i BHén Tror faktisk mysteriet ble løst nå altså.. hi Anonymkode: 389a0...3f5
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #17 Skrevet 24. mai 2017 Jeg husker ikke hvor mye jeg fikk lagt inn. Men jeg er også skuffet. Jeg villa ha si 450gr men kirurgen mente det ble for mye og sa 350gr passet meg (sier vi, husker ikke tallene). Dette angrer jeg veldig på da jeg skulle ønske mine var større. Når jeg skifter dem ut skal jeg ja det jeg vil ha og 50gr ekstra 😂 Men kan det være at dine rett og slett bare har lagt seg godt "til rette" inne i brystene og blir derfor ikke så markert større? Alle opplever silikon forskjellig og utseende blir forskjellig selv om Mari og Trine har 350gr så kan Mari få Pamela bryst mens Trines bryst ser helt like ut😅 Anonymkode: 6d43e...fbb
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #18 Skrevet 24. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg husker ikke hvor mye jeg fikk lagt inn. Men jeg er også skuffet. Jeg villa ha si 450gr men kirurgen mente det ble for mye og sa 350gr passet meg (sier vi, husker ikke tallene). Dette angrer jeg veldig på da jeg skulle ønske mine var større. Når jeg skifter dem ut skal jeg ja det jeg vil ha og 50gr ekstra 😂 Men kan det være at dine rett og slett bare har lagt seg godt "til rette" inne i brystene og blir derfor ikke så markert større? Alle opplever silikon forskjellig og utseende blir forskjellig selv om Mari og Trine har 350gr så kan Mari få Pamela bryst mens Trines bryst ser helt like ut😅 Anonymkode: 6d43e...fbb Så kjedelig for deg også Jo, det kan godt være som du sier, at de har lagt seg godt "til rette" inne i brystene, for det ser absolutt naturlige ut altså. Ikke et eneste strekkmerke heller, og det er jo en positiv side med at de såvidt ble større! Men jeg trodde jo at selv om Mari sine ser ut som Pamela, så ville mine i det minste se ut som det de gjorde på konsultasjonen Men som sagt tidligere, jeg kjenner jeg må se før-bildene før jeg tør å klage så veldig mye mer. Kan jo hende de faktisk er blitt mye større, uten at jeg merker det selv. hi Anonymkode: 389a0...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå