Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Ble gutten eller jenta di klippet? Fornøyd? Anonymkode: 221f8...be6
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har prøvd dem selv. Har kort hår, tok nakke og rundt ørene (sparer håret oppå). Funket utmerket, anbefales for å "rydde opp" i sveisen innimellom frisørbesøk om man ikke har en god deal for slikt med egen frisør. Hun som klippet meg var mye flinkere enn innvardrersjappa samboer'n går til i hvert fall. Bare pass på at de holder seg innenfor de første 15 min., ellers blir klippen fort like dyr som hos en "vanlig" frisør. Ettersom de ikke vasker eller styler, synes jeg ikke det er verdt 600 kr, men 300 er helt ok. Anonymkode: 364a1...f57
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Har klippet både meg selv og barn på Cutters og jeg var hvert fall storfornøyd! Jeg ønsker ikke betale for noe ekstra dilldall, jeg vil bare klippes og få en fin klipp. Ikke noe galt med konseptet syns jeg, men jeg vil jo tro at resultater avhenger av type frisør også. Anonymkode: 877f8...917
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Nei! Har sjekket på nettet ca hvor lang ventetid det er å er som regel ca 25 minutter å det gidder jeg ikke når jeg heller bestille time hos Ramsvik Anonymkode: e2728...e54
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har prøvd. Betalte på forhånd, og ventet ca 4-5 minutter. Helt perfekt, jeg kan ikke fordra å bli dillet med. Kjapt og greit. Anonymkode: a50ca...b8e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Jeg er veldig fornøyd. Jeg har langt, tykt hår med fall. Klipper det ganske "rett av". Flere frisører får ikke til pene tupper i mitt hår. Hos cutters har de klart det. Jeg har brukt Sørlandssenteret. Ikke opplevd mer enn 3-4 minutter venting. Anonymkode: b9649...98e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 Å dere har bare betalt 300 kr? Ikke noen plutselige tilleggskostnader? Anonymkode: e2728...e54
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #8 Skrevet 23. mai 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å dere har bare betalt 300 kr? Ikke noen plutselige tilleggskostnader? Anonymkode: e2728...e54 Ingen tilleggskostnader. Man kan kjøpe svært få produkter hos dem, men jeg har aldri blitt "prakket på" noe. Man betaler på forhånd og summen er 299 uansett Anonymkode: 877f8...917
pifi med tre nurk Skrevet 23. mai 2017 #9 Skrevet 23. mai 2017 Prøvd en gang. Registrerte meg og betalte kr 299,- på forhånd. Kjapt, og veldig fin klipp!
Papillons Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 Har prøvd to ganger. Prisen er fast 299,- og betales før klipp. Ofte bare ventet 2-5 min. Veldig fornøyd. Fikk også krøllet håret mitt på en fredags ettermiddag. Kan varmt anbefales.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har prøvd dem selv. Har kort hår, tok nakke og rundt ørene (sparer håret oppå). Funket utmerket, anbefales for å "rydde opp" i sveisen innimellom frisørbesøk om man ikke har en god deal for slikt med egen frisør. Hun som klippet meg var mye flinkere enn innvardrersjappa samboer'n går til i hvert fall. Bare pass på at de holder seg innenfor de første 15 min., ellers blir klippen fort like dyr som hos en "vanlig" frisør. Ettersom de ikke vasker eller styler, synes jeg ikke det er verdt 600 kr, men 300 er helt ok. Anonymkode: 364a1...f57 Hva mener du med ¨rydde opp i sveisen? Klarer de å klippe kort hår ordentlig på den tida altså? Jeg har og kort hår, sist betalte jeg nesten 700 kroner. Høres fristende ut med cutter Anonymkode: 4b89b...66b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #12 Skrevet 23. mai 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har prøvd dem selv. Har kort hår, tok nakke og rundt ørene (sparer håret oppå). Funket utmerket, anbefales for å "rydde opp" i sveisen innimellom frisørbesøk om man ikke har en god deal for slikt med egen frisør. Hun som klippet meg var mye flinkere enn innvardrersjappa samboer'n går til i hvert fall. Bare pass på at de holder seg innenfor de første 15 min., ellers blir klippen fort like dyr som hos en "vanlig" frisør. Ettersom de ikke vasker eller styler, synes jeg ikke det er verdt 600 kr, men 300 er helt ok. Anonymkode: 364a1...f57 Har du opplevd å måtte betale mer? På nettsiden står dette : "Effektivitet ved at hårklippen bare tar 15 minutter, kvalitet ved at vi har noen av landets beste frisører og en fast pris på hårklipp til kr 299,- uavhengig av kjønn og type klipp. I noen tilfeller hender det så klart at hårklippen tar litt lengre tid, men du betaler likevel samme pris. " Anonymkode: 4b89b...66b
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. mai 2017 #13 Skrevet 24. mai 2017 Stakkars frisører. De kan umulig tjene noe særlig med en så latterlig lav pris.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #14 Skrevet 24. mai 2017 27 minutter siden, Isola&Lille+julegave skrev: Stakkars frisører. De kan umulig tjene noe særlig med en så latterlig lav pris. Hvis de regner 15-20 min pr klipp, med litt tid mellom kunder kan vi vel regne 2,5 kunde pr time. Blir 750 kr timen inn. Kostandene til salongen pr kunde er sakser og børster og kliper (eller, noe av dette er vel kanskje frisørenes egne) og vannflasker og litt styling produkt. Vil vel tro i snitt noen få kroner pr kunde. Da blir det mye igjen til å dekke opp lønn og andre driftskostnader som påløper fast uansett antall hårklipp. Evt har frisørene provisjon,- for eksempel 60 % av det de klipper inn (de resterende 40 % går til salongen for å dekke forbruksmateriell, husleie, strøm, forsikringer mm). I dette tilfellet 450 kr pr time,- og da er dette brutto inntekt som det skal beregnes skatt av, altså kan sammenligne denne med timelønnen vår. Anonymkode: df52d...0ba
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mai 2017 #15 Skrevet 24. mai 2017 Tror nok ingen frisørsalong gir 60% provisjon.Dette konseptet er rovdrift av frisører.stakkars folk som hele tiden tiden må klippe i Max tempo.og ikke snakk om hygiene,stå å holde på med uvasket hår hele dagen. og sist men ikke minst alt det kreative i de bare visner unna
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #16 Skrevet 24. mai 2017 2 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev: Tror nok ingen frisørsalong gir 60% provisjon.Dette konseptet er rovdrift av frisører.stakkars folk som hele tiden tiden må klippe i Max tempo.og ikke snakk om hygiene,stå å holde på med uvasket hår hele dagen. og sist men ikke minst alt det kreative i de bare visner unna Ja, det er mye kreativitet ute og går hos frisører i Norge. Anonymkode: 4d3b2...3aa
It's all about me Skrevet 24. mai 2017 #17 Skrevet 24. mai 2017 Du betaler 299, - uansett om de bruker 15 minutter eller 1 time og 15 minutter. Det er det som er konseptet, de kutter ut all dill for å spare tid, men sparer ikke på klippen. Trenger de ekstra tid bruker de det, på meg brukte hun 50 minutter. Så en blir hverken krevd for mer penger eller hasteklipt. Fornøyd med ungene også, så med de er det kun Cutters jeg drar til.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #18 Skrevet 24. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med ¨rydde opp i sveisen? Klarer de å klippe kort hår ordentlig på den tida altså? Jeg har og kort hår, sist betalte jeg nesten 700 kroner. Høres fristende ut med cutter Anonymkode: 4b89b...66b Nakken og rundt ørene f.eks., slitte tupper osv. Jeg har krøller, så 15. min er normalt ikke nok tid til å ta hele frisyren med oppklipping etc. En kort sveis bør jo egentlig klippes hver 6. uke, men når favorittfrisøren koster 900 har jeg ikke råd til det. Jeg klippet meg i Oslo, det står (sto) det at de tar 300 per kvarter, men har ikke sjekket om de faktisk tar mer etter første 15. min siden mitt besøk tok under det. Dersom man kommer inn fir en klipp de burde klare på 15 min. tipper jeg man betaler det uansett, men insisterer msn på noe mer avansert har de sikkert mulighet til å ta mer. De holder til på Oslo City, så regner hes husleia er ganske heftig. Ikke mange kvm. de har, men tror de er 4-6 frisører, så bør likevel gå greit rundt. Enig i at det ikke er den mest kreative jobben (skjønt hvem vet), men om alternativet er ingen, eller en helt irrelevant jobb er det vel greit. Min gamle frisør hadde jobbet lenge i USA, der fikk de sjelden bruke mer enn 15-20 kr på en klipp. Hun måtte sakke ned farten her hjemme, folk trodde jo de fikk en dårlig jobb om hun ikke tok seg bedre tid (hun var superflink, så det tviler jeg på). Anonymkode: 364a1...f57
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #19 Skrevet 24. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Nakken og rundt ørene f.eks., slitte tupper osv. Jeg har krøller, så 15. min er normalt ikke nok tid til å ta hele frisyren med oppklipping etc. En kort sveis bør jo egentlig klippes hver 6. uke, men når favorittfrisøren koster 900 har jeg ikke råd til det. Jeg klippet meg i Oslo, det står (sto) det at de tar 300 per kvarter, men har ikke sjekket om de faktisk tar mer etter første 15. min siden mitt besøk tok under det. Dersom man kommer inn fir en klipp de burde klare på 15 min. tipper jeg man betaler det uansett, men insisterer msn på noe mer avansert har de sikkert mulighet til å ta mer. De holder til på Oslo City, så regner hes husleia er ganske heftig. Ikke mange kvm. de har, men tror de er 4-6 frisører, så bør likevel gå greit rundt. Enig i at det ikke er den mest kreative jobben (skjønt hvem vet), men om alternativet er ingen, eller en helt irrelevant jobb er det vel greit. Min gamle frisør hadde jobbet lenge i USA, der fikk de sjelden bruke mer enn 15-20 kr på en klipp. Hun måtte sakke ned farten her hjemme, folk trodde jo de fikk en dårlig jobb om hun ikke tok seg bedre tid (hun var superflink, så det tviler jeg på). Anonymkode: 364a1...f57 Takk for svar Anonymkode: 4b89b...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå