Gå til innhold

Hvor bo i Gdansk? Sentrum eller gamlebyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærestetur. Skal spise, se severdigheter og nyte livet. 

Anonymkode: 2e510...552

Skrevet

Kommer veldig an på. Finnes mye bra på airbnb hvis dere ønsker å bo alene. Gamlebyen er nok best. Kan også vurdere å bo på hostel. Veldig billig og sosialt.  Pub crawl gdansk for å være sosial :)

Skrevet
1 minutt siden, ola instan skrev:

Kommer veldig an på. Finnes mye bra på airbnb hvis dere ønsker å bo alene. Gamlebyen er nok best. Kan også vurdere å bo på hostel. Veldig billig og sosialt.  Pub crawl gdansk for å være sosial :)

Takk, men er ikke ute etter billig og sosialt. Heller romantisk og eksklusivt :)

Anonymkode: 2e510...552

Skrevet

Hva med Sheraton i Sopot? Femstjerners spa hotell som ligger rett ved stranden i Sopot. Gdansk er bare en liten taxitur unna😊

Anonymkode: 9d00b...4f1

Skrevet

Mera spahotel i sopot

Anonymkode: 313ab...fcf

Skrevet

Du skal bo på Sheraton i Gdansk. Det er det beste hotellet, med flott beliggenhet ved elva. Og knall frokost sier ryktet. Jeg valgte feil, og bodde på et hotell i nærheten, og angret.

Anonymkode: 1fec0...ca5

Skrevet

Vil anbefale Puro Hotel i Gdansk. Super beliggenhet, kjempestilig hotell, du styrer aircondition/roomservice osv selv via nettbrett, kjempegod frokost og drinker i baren, veldig hyggelig betjening. Har også spa-avdeling.

Anonymkode: 72186...1f7

Skrevet

Jeg synes Sopot er mye koseligere by, reiser dere i sommerhalvåret. Og det tar bare 10 min med toget til Gdansk og Gdynia, vel vært å få med seg alle stedene.

Anonymkode: cee2b...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...