Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Vi skal på Tusenfryd med barna på 4 og 6 år for første gang til helga. Sist jeg var på Tusenfryd var for over 20 år siden som ungdom så regner m at dette blir en ny opplevelse. Er det noen tips/ råd som kan være greit å ha med seg. Er barnekarusellene samlet på et sted som på Liseberg? Kan man ha med medbragt som Capri Sonne, kjeks og frukt eller er dette unødvendig? Takk for tips! Anonymkode: f6ae7...f05
Jenny-penny Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Karusellene for de minste er spredd. Men fine kart får du ved inngangen. Ta ned drikke, og eventuelt mat. Unødvendig dyrt, og lite god mat på Tusenfryd. Kos dere på tur!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Ville tatt med mat og drikke, dyr og dårlig mat der. Anonymkode: 34c5b...747
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Ta med mat og drikke. Ellers: kos dere!! Å som jeg elsker Tusenfryd!!! Anonymkode: fb4df...bdb
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Ta med mat og drikke. Overpriset og dårlig mat der. Sjekk åpningstidene på karusellene. Tenkte vi skulle være smarte i fjor og starte øverst i parken for å unngå mye kø på attraksjonene, men de åpnet senere enn parken. Måtte pent gå ned til inngangen igjen og ta karusellene der i stedet. Utrolig dårlig service av Tusenfryd. Anonymkode: 64244...f68
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Takk for tips! Vi får spise godt i forkant og ha med påfyll, takler dårlig skitne restauranter, dyr og dårlig mat! HI Anonymkode: f6ae7...f05
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Enig i at det er lurt å ta med mat og drikke. Vi pleier å ta med en kjølebag med påsmurte brødskiver, juice og brus og låse den inn i oppbevaringsskap (koster 20 kr) og hente den ut når det er tid for å spise. Det er svindyrt å spise der, pluss at vi har en meget kresen sønn, så det er enklest å ha med noe vi vet han spiser. Tingene for de minste er spredd, men som en annen sier så starter man med de ved inngangen siden de andre åpner senere. Vi pleier å droppe området som er nede til høyre for inngangen, for det eneste for de små der er loopen og Sverre (huskene som går rundt), og de tør ikke vår sønn å ta. Samt en hel masse boder som frister, som er like greit å unngå. Vi er der ganske ofte da, så kan ikke bruke en formue hver gang. Ellers anbefaler jeg å gjøre seg ferdig med et område når man er der i stedet for å løpe frem og tilbake over hele parken. Det gjorde vi første gangen, og det går bort mye tid, og vi ble ganske slitne. Greit å sette av litt tid til lekeplassen oppe ved trafikkfryd, den er 5-åringen vår veldig glad i i alle fall. Anonymkode: 6b259...46d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 Jeg syns det er drit kjipt å ha med medbrakte brødskiver når man først er på tur. Eventuelt kombinere. Det går fint ann å spise pizzaen der, og de selger pølser og pommesfrites hehe. Men jeg skjønner hva de over mener. Kose dere masse på tur 😊 sjekk litt på internettsiden http://tusenfryd.no/ Da er du litt mere forberedt og kan spare tid. Vi pleier alltid å bruke den siste tiden før det stenger på å ta den gamle koselige rolige karusellen ved inngangen. Mange ganger på rappen hehe Anonymkode: eeed5...115
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns det er drit kjipt å ha med medbrakte brødskiver når man først er på tur. Eventuelt kombinere. Det går fint ann å spise pizzaen der, og de selger pølser og pommesfrites hehe. Men jeg skjønner hva de over mener. Kose dere masse på tur 😊 sjekk litt på internettsiden http://tusenfryd.no/ Da er du litt mere forberedt og kan spare tid. Vi pleier alltid å bruke den siste tiden før det stenger på å ta den gamle koselige rolige karusellen ved inngangen. Mange ganger på rappen hehe Anonymkode: eeed5...115 Hadde de solgt god mat der så kunne jeg vært enig, men vi liker faktisk brødskivene våre bedre. Vi gjør litt mer ut av dem enn å bare legge på en osteskive da, og man kan jo ha med andre ting enn brødskiver også. Men klart, man liker jo forskjellig. Anonymkode: 6b259...46d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #10 Skrevet 22. mai 2017 Vi kjøper gjerne mat ute altså, men er det dårlig til overpris blir man jo skuffa... Tar en kombinasjon tenker jeg og er vi sultne på vei hjem blir det Mc'ern drive in! 😜 HI Anonymkode: f6ae7...f05
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #11 Skrevet 22. mai 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde de solgt god mat der så kunne jeg vært enig, men vi liker faktisk brødskivene våre bedre. Vi gjør litt mer ut av dem enn å bare legge på en osteskive da, og man kan jo ha med andre ting enn brødskiver også. Men klart, man liker jo forskjellig. Anonymkode: 6b259...46d Hva har dere på brødskivene? Anonymkode: 813c6...d63
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #12 Skrevet 22. mai 2017 synes de nesten er for små jeg, var der med min 3åring, han er lav for alderen og fikk nesten ikke kjørt noe, han er bare 90cm Anonymkode: 34e8a...35f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #13 Skrevet 23. mai 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: synes de nesten er for små jeg, var der med min 3åring, han er lav for alderen og fikk nesten ikke kjørt noe, han er bare 90cm Anonymkode: 34e8a...35f Har fått billetter til halv pris derfor prøver vi nå, 6-åringen er nesten 120 cm tror jeg. Hadde det vært full pris dvs 1200-1500,- for familien hadde vi drøyd et år eller to. 4-åringen er 104 cm men ikke så tøff på tivoli. HI Anonymkode: f6ae7...f05
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #14 Skrevet 23. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har fått billetter til halv pris derfor prøver vi nå, 6-åringen er nesten 120 cm tror jeg. Hadde det vært full pris dvs 1200-1500,- for familien hadde vi drøyd et år eller to. 4-åringen er 104 cm men ikke så tøff på tivoli. HI Anonymkode: f6ae7...f05 Når man får billettene billig er det gøy å være på tur selv om man er liten og ikke får utbytte av de store karusellene også. Det er lekeplasser, det er små karuseller, det er mye å se på, det er is og det er ikke minst tid og opplevelser sammen med familien Anonymkode: b9885...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå