GĂ„ til innhold

Negativ digital, men positive strimler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg fikk satt inn 2 fryseegg, og er nÄ pÄ 13 DPR (days last retrival, samme som dpo).

Har fÄtt positive strimler siden 8 DPR, og tok en clearblue digital som ble negativ 12 dpo.

dagens test 13 DPR er sterkere, men jeg er livredd for kjemisk. Noen som har erfaringer men negativ digital, men som ble positiv senere? 

Legger ved bilder.

1 bilde: 11, 11, 12, 12 DPR

2 bilde: dagens test 13 DPR

3 bilde: stigning 11-13 DPR.

IMG_0381.JPG

IMG_0393.JPG

IMG_0394.JPG

Anonymkode: 6800a...8ac

Skrevet

Ser lovende ut siden streken blir sterkere :) Negativ digital test trenger ikke Ä betyr noe annet enn at du fremdeles ikke produserer nok HCG til at det slÄr ut. 13 dpo er fremdeles tidlig.

Skrevet

Tror jeg hadde prĂžvd flere typer tester :)

Anonymkode: 6d5e6...8f8

Skrevet

Tok denne nÄ, sÄ da er vell saken avklart :D  Jippi!! 

IMG_0430.JPG

Skrevet

Gratulerer :) nÄ slÄr den digitale ut ogsÄ :)

Skrevet

Å ja, det gjorde den 🙈 Tusen takk! 😊

IMG_0433.JPG

Skrevet

Gratulerer! Strimler er gjerne mer sensitive enn digitale. Digitale tester kan jo ikke gi svake resultater, de kan bare gi ja eller nei. :P

Skrevet

Jeg testet selv negstiv pÄ digital i dag. Men fikk denne ybersvake streken pÄ vanlig. TÞrr nesten ikke hÄpe

IMG_6919.JPG

Skrevet
2 timer siden, mispire skrev:

Jeg testet selv negstiv pÄ digital i dag. Men fikk denne ybersvake streken pÄ vanlig. TÞrr nesten ikke hÄpe

IMG_6919.JPG

Spennende!! Denne ser mer en nok positiv utđŸ˜€đŸ€—

Skrevet

Er det kryss pÄ den t

12 timer siden, mispire skrev:

IMG_6919.JPG

Er det kryss pĂ„ denne testen ? Kan kun se en loddrett strek eller tar jeg feil? Ă…Ă„ fĂžler sĂ„nn med deg i denne nervepirrende tiden! Lykke til og hĂ„per du fĂ„r sterkere test i morgen. 

Hilsen hun som har testet positivt over :) 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det kryss pÄ den t

Er det kryss pĂ„ denne testen ? Kan kun se en loddrett strek eller tar jeg feil? Ă…Ă„ fĂžler sĂ„nn med deg i denne nervepirrende tiden! Lykke til og hĂ„per du fĂ„r sterkere test i morgen. 

Det er en ny type clearblue som heter early. Den skal bare ha en strek :)

Skrevet
3 timer siden, C'est la vie skrev:

Det er en ny type clearblue som heter early. Den skal bare ha en strek :)

ÅÄÄ, da sĂ„! Da ER det en tydelig strek! Gratulerer! 😊

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det kryss pÄ den t

Skal ikke vére skrudd nei. To streker. Men fikk en like svak strek i dag 😳

Skrevet
1 time siden, mispire skrev:

Skal ikke vére skrudd nei. To streker. Men fikk en like svak strek i dag 😳

Kan ta 2-3 dager fĂžr HCG fordobles! Slik var det hos meg. Fikk liiiten stigning pĂ„ testene fra 9-12 dpo. Var ikke fĂžr 13-14 dpo du kunne se de godt, sĂ„ ikke ta sorgene pĂ„ forskudd. Strek er strek! 😊

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ta 2-3 dager fĂžr HCG fordobles! Slik var det hos meg. Fikk liiiten stigning pĂ„ testene fra 9-12 dpo. Var ikke fĂžr 13-14 dpo du kunne se de godt, sĂ„ ikke ta sorgene pĂ„ forskudd. Strek er strek! 😊

Off. Takk. Har tatt sorgene litt pÄ forskudd. Men hjelper litt svar som dette. 

Skrevet

HCG skal fordobles annenhver dag. Men ville ikke bekymret meg hvis testen ikke var sterkere etter bare én dag. Er mye som kan pÄvirke HCG-nivÄet i urinen, f eks hvis du ikke hadde drukket noe sÊrlig fÞr den fÞrste testen slik at den var spesielt sterk, og deretter drakk mye fÞr den andre testen slik at den ble spesielt svak. Eller hvis du var oppe og tisset i lÞpet av natten, osv. Det er en grunn til at de mÄler stigning med blodprÞver, ikke urintester :)

Skrevet

Ble negativ test i dag. Etter to dager med svakt positiv. SĂ„ fĂ„r vel bare vente pĂ„ mensen đŸ˜©

Skrevet
PĂ„ Monday, May 22, 2017 den 10.24, Anonym bruker skrev:

Å ja, det gjorde den 🙈 Tusen takk! 😊

IMG_0433.JPG

Gratulerer 🎉 SĂ„ spennende 😍 nĂ„r er termin da? Og ikke minst spennende Ă„ se om  det er to smĂ„ som har festet seg 😀 oppdatert gjerne 😜

Anonymkode: 9ade9...5ff

Skrevet

Termin 2 februar 😊 Tusen takk. Skal pĂ„ ultralyd nĂ„r jeg er 7 uker, sĂ„ det blir spennende Ă„ vite om det er en eller to! Ønsker meg like mye to som en 😍 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Termin 2 februar 😊 Tusen takk. Skal pĂ„ ultralyd nĂ„r jeg er 7 uker, sĂ„ det blir spennende Ă„ vite om det er en eller to! Ønsker meg like mye to som en 😍 

Det skjĂžnner jeg veldig godt og er det to sĂ„ kommer de jo til Ă„ fĂ„ veldig veldig mye glede av hverandre 😍

Anonymkode: 9ade9...5ff

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...