Anonym bruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Oppdaget nettopp disse små, røde prikkene i den ene hånden til vesla på 20 mnd. Ingen andre tegn til sykdom. Noen som har opplevd liknende? Anonymkode: f06f8...c67
skinnfilla Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Første som slår meg er hånd-fot-munnsyke. klarer du se inni munnen hennes? Og har hun mellom fingrene? Mi jente hadde blemmer på tunge , innside av lepper og tannkjøtt . og mellom tær ,fingre og i håndflater/fotsåler .
litekreativtbrukernavn Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 Hånd, fot, munn syke! google det og se om det passer. Min fikk heller ikke redusert almenntilstand før blemmene i munnen kom, for de var vonde og gjorde mat/drikke vanskelig noen dager.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Heller ikke alle som får blemmer i munnen... Anonymkode: 962a7...94b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 Kjempe utbrudd av hånd-fot og munnsykdom i vår barnehage nå. Alle har hatt det omtrent, men noen veldig lett angrepet. Holder til i Akershus nord. Ser ut som det, datteren min startet med slike små prikker. Anonymkode: 6f44a...e46
Mamma til 2 søte Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Hånd-fot-munnsyke. Sjekk under føttene også.
LillePunk Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 Takk for svar, dere! Var mystisk.. prikkene bleknet neste dag. Syntes fremdeles, men var liksom lengre inne, på et vis. Så ble de helt borte. Var kun i den ene hånden. Ikke noe i munn eller under fot. Mannen konkluderte med at hun hadde tatt i brennesle i barnehagen. Så satser på at det var noe slikt. Selv om jeg ser på nettet at munn, fot og håndsyke ser veldig slik ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå