Gå til innhold

Hvorfor tror utro folk at andre har taushetsplikt om deres handlinger?

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som snakker om "å blande seg inn" får bare gjøre det. Selv er jeg helt uenig. Det var mannen som var åpenlyst utro som blandet meg inn. Jeg mener dessuten at man har et moralsk ansvar overfor andre mennesker. Kommer til å varsle om utroskap igjen, dersom noen trøkker det ned over hodet på meg. 

HI

Anonymkode: edce1...a16

Enig 

Anonymkode: 2ffde...278

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem har sagt at jeg har tilgitt han?!Jeg er sjeleglad at jeg er kvitt drittgubben!Men at mine veninnner som jeg stolte på,visste om dette i lang tid og ikke ville si noe til meg er like uttilgivelig,

Anonymkode: 4901d...ff4

Du skrev faktisk at det var verre å tilgi venninnen enn mannen. Jeg responderge bare på det du skrev, ingen grunn til å bite hodet av meg. 

Anonymkode: cbb1f...798

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere som snakker om "å blande seg inn" får bare gjøre det. Selv er jeg helt uenig. Det var mannen som var åpenlyst utro som blandet meg inn. Jeg mener dessuten at man har et moralsk ansvar overfor andre mennesker. Kommer til å varsle om utroskap igjen, dersom noen trøkker det ned over hodet på meg. 

HI

Anonymkode: edce1...a16

Jeg ville langt heller hatt deg som venninne, Hi, enn de som mener man bare skal kikke en annen vei og dermed blir delaktig i å skjule utroskap.

Jeg sier med Arnulf Øverland - du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv.

Anonymkode: f015e...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...