Gå til innhold

Noen som jobber turnus med barn? Fordeler/ulemper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle? Er vel ikke slik at alle med barn jobber dag? Hvordan går det opp i hverdagen? Og hvor mange barn har du, og alder? Ble mye her, men vil gjerne vite mest mulig 😁😁

Anonymkode: f9408...ad4

Fortsetter under...

Skrevet

Jobber 3 delt turnus. Mye kveld og natt. Har alltid jobbet turnus. Nå er barna 6, 4 og 2 år gamle 😃✌ og har en mann som ikke jobber skift. 

Anonymkode: b096c...3a8

Skrevet

Jobber kun natt ca 80 % 

Kjører dem i barnehage og skole, sover 6 timer før jeg må opp for å hente dem igjen.

Anonymkode: a603a...3ea

Skrevet

Jobber mest kveld , ca 3 kvelder i uka, og hver 6. helg. Jeg leverer i bhg, han henter. Han leverer og henter når begge jobber dag. Jeg har ett barn og trives med ordningen, men samboern skulle gjerne hatt meg mer hjemme. Det er dog for at han skal kunne holde på med hobbyen sin så det tar jeg ikke til meg. Han har alle andre kvelder å gjøre det på.

Anonymkode: 8d252...56a

Skrevet

Jeg er alene med 3, har 50/50 ordning. Jobber annenhver helj, og jobber dag den uka jeg har ungene. Kveld/natt/dag den andre uka. 

Anonymkode: 0b232...42f

Skrevet

Jeg jobber dagtid, men har jobbet turnus og jeg ser bare fordeler med å jobbe turnus så lenge ungene er små hvertfall. 
Man kan bytte vakter om det er noe man må være med på med ungene, man kan rydde og vaske hus på fridagene sine, man kan ha sene morninger når man jobber kveld... Nei, jeg lengter virkelig tilbake til turnuslivet, men med en mann som er borte 10 timer hver dag på en vanlig arbeidsdag, plutselig 3-5 dager en uke, plutselig avgårde å jobbe en søndag, så er det ikke gjennomførbart.

Sånn som det er nå spinner jeg rundt fra 7 til 22 HVER dag. Får aldri puste føles det som... Hadde vært så deilig å kunne vekke minsten i 8 tiden og ha en lang og god frokost før jeg leverte i bhg og så gjort unna masse husarbeid hjemme før jeg dro på jobb kl 14. 

Anonymkode: 80d6b...5c4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...