Gå til innhold

Er det trygt å reise til Kypros?🌞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte i forhold til at IS ikke befinner seg sånn altfor langt unna. Kommer det flyktninger dit f.eks? Vil ikke ta med ungene dit om det er farlig eller man risikerer at det kommer en båt med flyktninger på stranden.

Anonymkode: 6d6ce...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt ut «Kypros» med Danmark, Spania, Gran Canaria i spørsmålet ditt. Det er like trygt og like farlig alle disse stedene. 

Man kan ikke slutte å leve! 

Anonymkode: d0e95...407

Skrevet

Det er ikke flyktninger der nede. Det kom forresten en båt i vinter og de trodde de skulle komme seg til England siden de strandet på FN siden. Men siden de ikke kom, så tente de på teltleieren og dro tilbake. Var visst ikke så farlig med de alikevel.

Anonymkode: de725...ce6

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke flyktninger der nede. Det kom forresten en båt i vinter og de trodde de skulle komme seg til England siden de strandet på FN siden. Men siden de ikke kom, så tente de på teltleieren og dro tilbake. Var visst ikke så farlig med de alikevel.

Ehh. Link, takk?

Skrevet
Akkurat nå, Lessismore skrev:

Ehh. Link, takk?

Har ingen link å skilte til, men fastboende som bor der nede. Holder det for deg? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ingen link å skilte til, men fastboende som bor der nede. Holder det for deg? 

Velger å ta det med en klype salt...

Skrevet
Akkurat nå, Lessismore skrev:

Velger å ta det med en klype salt...

Ja de juger nok skal du se. For å tro noe galt om flyktninger går jo ikke. Er ikke lenge siden det var noe på søndagsrevyen på NRK om at rike flyktninger som kom fra Dubai hadde hørt om gull og grønne skoger i Norge, og fikk utdelt et lite rom i Finnmark. Var visst ikke så ille der heller og kjerringa reiste hjem igjen. Men NRK er nok useriøse???

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja de juger nok skal du se. For å tro noe galt om flyktninger går jo ikke. Er ikke lenge siden det var noe på søndagsrevyen på NRK om at rike flyktninger som kom fra Dubai hadde hørt om gull og grønne skoger i Norge, og fikk utdelt et lite rom i Finnmark. Var visst ikke så ille der heller og kjerringa reiste hjem igjen. Men NRK er nok useriøse???

Du skjønner, jeg er litt lei av folk som til stadighet skal spre rykter og negativitet rundt flyktninger. Tror du virkelig selv at situasjonen slik du fremlegger er beskrivende for majoriteten av de menneskene som kommer? Som reiser fra alt de eier og har, og risikerer å ofre livene til både seg selv og barna sine? 

Du har hørt om en håndfull mennesker som har oppført seg dårlig, mens sannheten er at majoriteten ikke er slik. Og det er de du velger å belyse? 

Jeg ba om en link, noe du ikke kunne skaffe, og så skal jeg tro på deg? Fordi noen du kjenner har hørt av noen der nede? Sorry, men jeg blir ikke overbevist av det.

Skrevet

Det er ikke flyktningene som er farlige. Men fysj og æsj..det er jo så ekkelt med disse menneskene som kommer å ødelegger ferien til oss nordmenn.

Anonymkode: b1f09...e7b

Skrevet
5 timer siden, Lessismore skrev:

Du skjønner, jeg er litt lei av folk som til stadighet skal spre rykter og negativitet rundt flyktninger. Tror du virkelig selv at situasjonen slik du fremlegger er beskrivende for majoriteten av de menneskene som kommer? Som reiser fra alt de eier og har, og risikerer å ofre livene til både seg selv og barna sine? 

Du har hørt om en håndfull mennesker som har oppført seg dårlig, mens sannheten er at majoriteten ikke er slik. Og det er de du velger å belyse? 

Jeg ba om en link, noe du ikke kunne skaffe, og så skal jeg tro på deg? Fordi noen du kjenner har hørt av noen der nede? Sorry, men jeg blir ikke overbevist av det.

Har jobbet i helsevesenet i 20 år. Har aldri blitt truet av norske menn. Utenlandske/innvandrere derimo, flere ganger. Tilfeldig? Neppe. Og alt de drar med seg av MRSA, ESBL osv. Jeg ville ikke reist til Afrika som gravid og risikert og havne på sykehuset. Da kommer vi nesten som å behandle deg som spedals hvis du havner på sykehus her rett etterpå. Med smitteregime og isolasjon. Ikke mye gøy det. 

Anonymkode: b0268...dd7

Skrevet
5 timer siden, Lessismore skrev:

Jeg skrev IKKE at jeg hørt det av noen som kjenner noen der nede. Jeg kjenner fastboende kyprotere som BOR nede hele året! Alt er ikke Ayia Napa og Klostertorget😂

Skrevet
6 timer siden, Lessismore skrev:

Herlighet, det er vel ingen her som bryr seg om du tror på det eller ei

Anonymkode: 16ae8...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...