Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Har slitt med hårvekst i ansiktet på hake og kinn i mange år. Nappet lenge og har de siste 10 årene barbert meg hver dag. Har tidligere forsøkt epilator men synes det gjorde ulidelig vondt og la det på hyllen. Nå leste jeg tilfeldigvis om den nyeste til Braun og det var flere som hadde god erfaring med den så jeg tok sjansen på å gi den et forsøk. Jeg har veldig korte stubber en dag etter barbering men epilatoren hadde ingen problem med å dra ut alle hårene. Du kjenner det men det er på langt nær så vondt som det har vært før. Stikker og prikker litt men når håret er helt kort er det helt greit. Jeg har nå fått helt glatt hud og er så glad for å sleppe barbering og grov og ru hud som det fører med seg. Viktig å bruke rens med peeling noen dager uken så du unngår inngrodde hår. Håper andre som sliter med sjenerende hårvekst kan dra nytte av dette. http://cdon.no/husholdningsapparater/braun-epilator-9561-w-d-hvit-p31975350 Anonymkode: 43908...13f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Får en følelse av at du selger en på finn.no... Anonymkode: a11e6...ddc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får en følelse av at du selger en på finn.no... Anonymkode: a11e6...ddc Nei da må jeg nok skuffe deg. Jeg er evig takknemlig for den jeg har😊 Anonymkode: 43908...13f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har også en. Har nettopp snakket varmt om Philips som ansikt epilator her på siden. Braun 9 er bra den. Philips er bedre, men nå bruker jeg bare Braun. Den er oppladbar og trådløs 👍 Sånt kjøper en da virkelig ikke på Finn.no ? Anonymkode: 0d508...915
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #6 Skrevet 18. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har også en. Har nettopp snakket varmt om Philips som ansikt epilator her på siden. Braun 9 er bra den. Philips er bedre, men nå bruker jeg bare Braun. Den er oppladbar og trådløs 👍 Sånt kjøper en da virkelig ikke på Finn.no ? Anonymkode: 0d508...915 Hvorfor bruker du bare Braun hvis Phillips er bedre? Anonymkode: e381c...4d4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #7 Skrevet 18. mai 2017 Hva tenker du er bedre med Philips sin? Min tar alle hår uten særlig ubehag. Anonymkode: 43908...13f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #8 Skrevet 18. mai 2017 Hmmm Jeg kjøpte meg en slik en etter tråd her inne der alle roste den opp i skyene. Jeg er IKKE fornøyd. Gjør kjempe vondt og den tar ikke alle hårene. Jeg må gå over med høvel etterpå... Bortkastet penger for min del ja! Anonymkode: 7f343...8e1
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #9 Skrevet 18. mai 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmmm Jeg kjøpte meg en slik en etter tråd her inne der alle roste den opp i skyene. Jeg er IKKE fornøyd. Gjør kjempe vondt og den tar ikke alle hårene. Jeg må gå over med høvel etterpå... Bortkastet penger for min del ja! Anonymkode: 7f343...8e1 Så dumt at du har så dårlig erfaring. Har du den som jeg refererer til? Syns den gir fantastisk resultat og smertene er absolutt ikke noe å klage på når det gir så bra resultat. Prøvde å søke på epilator her inne men får ikke opp noen innlegg om tema. Anonymkode: 43908...13f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så dumt at du har så dårlig erfaring. Har du den som jeg refererer til? Syns den gir fantastisk resultat og smertene er absolutt ikke noe å klage på når det gir så bra resultat. Prøvde å søke på epilator her inne men får ikke opp noen innlegg om tema. Anonymkode: 43908...13f Har samme som den du snakket om ja. Man kan ikke alle være like fornøyd med alt Anonymkode: 7f343...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå