Gå til innhold

Hvor mye og hva slags drikke til damefest med 40 stykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi her. Takk for flere tips angående alternativer til vin og øl. Alkoholfritt alternativ er en selvfølgelig, men siden jeg selv aldri drikker cider tenkte jeg ikke på det. Men da skal jeg passe på å kjøpe inn det også.

Anonymkode: a63eb...354

Fortsetter under...

Skrevet
1 time siden, MrsRiddick skrev:

Ordet "damefest" får ikke bjellene i hodet til å ringe altså? DAMEfest? For DAMER? Med mindre du er en dame i mannekropp, så er du ikke i målgruppen for festen. Å sjekke småbarnsmødre på diskusjonsforum for mammaer er for øvrig patetisk og desperat. :D

Haha... Bjellene i hodet ringte neppe, men kanskje noen andre, litt lenger ned. 

Anonymkode: fe54d...f8e

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha... Bjellene i hodet ringte neppe, men kanskje noen andre, litt lenger ned. 

Anonymkode: fe54d...f8e

Tråden dreier seg om alkohol. Mulig det fristet mer enn mammakroppene. 

Anonymkode: eb3f1...5cd

Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol, så jeg vil gjerne ha litt Mozell ;)

Anonymkode: ef7fb...f64

Skrevet

Denne festen høres jo kjempemorsom ut! Ja, du har virkelig beregnet rikelig og ja, folk kommer til å ha med en del vin osv også. Litt sent nå og jeg vet jo ikke hvor i landet du bor, men her jeg bor så hadde jeg tatt en tur til Sverige og polet der med noen flere som kan ha med kvoten sin for meg. Det er STOR prisforskjell. 

Anonymkode: 8ad6f...579

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad om det var et alkoholfritt alternativ også (om jeghadde blitt invitert på en slik fest ☺). Synes slikt er veldig koselig, men drikker veldig lite alkohol. 

(Har en tendens til å gå på en smell uansetthvor forsiktig jeg er 😂😂😂😂, så holder meg unna alkohol slik at det blir en koselig fest for alle)

Anonymkode: 03a7c...19d

Annonse

Skrevet
5 timer siden, MrsRiddick skrev:

Husk noe godt alkoholfritt i tillegg. Ikke alle ønsker å drikke seg full ved enhver anledning, ikke alle drikker til vanlig. Å ha Farris som alternativ er kjipt fordi Farris alene ikke smaker godt. Det finnes god alkoholfri cider på Vinmonopolet, og man kan lage mange typer alkoholfrie drinker.

Hvem sier at man skal drikke seg full ved enhver anledning? Hvorfor gjør du dette? Hvorfor må du snike inn noe negativt i alt trådene, selv i de som du svarer konstruktivt på? Kan du ikke hjelpe for det?

Anonymkode: 65431...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...