Mmsb Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Har prĂžvd Ă„ bli gravid i 5 mnd nĂ„. Jeg sluttet med p-piller i Desember. NĂ„ er det 5 uker + 1 dag siden jeg skulle hatt mensen, og det er ingen tegn pĂ„ at den kommer heller. For 3 dager siden tok jeg en test. Jeg skimte en svak svak strek. Men er redd jeg lurer meg selv, eller innbiller meg streken. PĂ„ bildet syntes den ikke, men da jeg redigerte den litt, ser jeg en veldig svak strek. Det jeg lurer pĂ„ er om noen av dere andre klarer Ă„ skimte en svak strek? Eller om det er jeg som ser for lenge pĂ„ bildet, og tror den er der. Skal teste pĂ„ nytt i morgen tidlig... FĂžler jeg ser en svak skygge pĂ„ stĂžrrelse med den sterke streken. I virkeligheten skimtet jeg lys rosa i fargenÂ
Mamma2013.2015 Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Jeg ser strekenđ gratulererđ Ta en ny test om noen dagerđđ»
SolstrÄle92 Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 2 timer siden, Mmsb skrev: Har prÞvd Ä bli gravid i 5 mnd nÄ. Jeg sluttet med p-piller i Desember. NÄ er det 5 uker + 1 dag siden jeg skulle hatt mensen, og det er ingen tegn pÄ at den kommer heller. For 3 dager siden tok jeg en test. Jeg skimte en svak svak strek. Men er redd jeg lurer meg selv, eller innbiller meg streken. PÄ bildet syntes den ikke, men da jeg redigerte den litt, ser jeg en veldig svak strek. Det jeg lurer pÄ er om noen av dere andre klarer Ä skimte en svak strek? Eller om det er jeg som ser for lenge pÄ bildet, og tror den er der. Skal teste pÄ nytt i morgen tidlig... FÞler jeg ser en svak skygge pÄ stÞrrelse med den sterke streken. I virkeligheten skimtet jeg lys rosa i fargen Krysser fingrene for deg! sluttet selv med p-pille i desember. Skal ta test om noen dager. Veldig spent!
Mmsb Skrevet 18. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2017 30 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev: Jeg ser strekenđ gratulererđ Ta en ny test om noen dagerđđ»  7 minutter siden, SolstrĂ„le92 skrev: Krysser fingrene for deg! sluttet selv med p-pille i desember. Skal ta test om noen dager. Veldig spent! Ă sĂ„ bra det ikke bare er jeg som ser det! Utrolig spent pĂ„ neste test! Tusen takkâșïž
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Jeg ser ingen strek dessverre. Anonymkode: d4f1e...42b
lillevenn17 Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 Jeg kan skimte noe, men det kan vĂŠre at det bare er der en strek skulle vist. Har hatt en sĂ„nn selv, men det var bare skygge. Vent litt til, sĂ„ tester du igjen đ lykke til!
Pobie Skrevet 19. mai 2017 #7 Skrevet 19. mai 2017 (endret) Jeg ser ikke noen strek. Jeg mener at hvis man mÄ redigere for Ä se en mulig strek, kan man trygt si den er negativ. Det betyr ikke at den ikke blir positiv senere. Mener du 5 uker siden forrige mens? Eller 5 uker siden du skulle hatt mensen? Hvis det er sistnevnte er du nok ikke gravid. Da skulle testen vÊrt positiv for lenge siden. Hvis det er 5 uker siden forrige mens er det fremdeles mulig at du er gravid.  Endret 19. mai 2017 av Pobie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ