Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Jeg har altfor mye løs hud på brystene etter tre svangerskap. De er ordentlig slappe. Ikke er det så mye fyll/fettvev i de heller lenger. Jeg vurderer brystløft, men ønsker helst ikke innlegg. Synes det virker ekkelt å ha et fremmedlegeme i kroppen og tanken på at de kanskje ikke varer livet ut slik at jeg må opereres igjen før eller senere blir jeg litt stressa av kjenner jeg. Tar jeg kun løft så vil brystene være små og det er helt Ok. Men blir formen på brystene like pen om man dropper å legge inn silikon og bare tar brystløft? Anonymkode: f3c6c...154
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Jeg har gjort løft og reduksjon uten innlegg. De er kjempefine👏🏻👏🏻. Ville heller ikke puttet noe inni. Anonymkode: 6bc91...1aa
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har gjort løft og reduksjon uten innlegg. De er kjempefine👏🏻👏🏻. Ville heller ikke puttet noe inni. Anonymkode: 6bc91...1aa Men siden du har tatt reduksjon, så hadde du vel en del brystvev/fettvev. Jeg er så redd for at jeg ikke har nok til at de blir pene. Har vanvittig mye ekstra hud og veldig lite fyll i de. Tror de må fjerne masse hud og at de blir ganske små om jeg ikke legger inn noe. Små bryster gjør meg ingenting. Bare så redd for at det ikke blir fin form på de om jeg ikke legger inn noe i tillegg. Anonymkode: f3c6c...154
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men siden du har tatt reduksjon, så hadde du vel en del brystvev/fettvev. Jeg er så redd for at jeg ikke har nok til at de blir pene. Har vanvittig mye ekstra hud og veldig lite fyll i de. Tror de må fjerne masse hud og at de blir ganske små om jeg ikke legger inn noe. Små bryster gjør meg ingenting. Bare så redd for at det ikke blir fin form på de om jeg ikke legger inn noe i tillegg. Anonymkode: f3c6c...154 Spør kirurgen. Jeg er kjempefornøyd med han som opererte meg. Han er veldig ærlig. Anonymkode: 6bc91...1aa
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Ta en konsultasjon hos en kirurg. Flere steder er det gratis. Skjønner deg godt. Jeg ville heller ikke hatt noe fremmed i kroppen, og små pupper er helt supert. Jeg ønsker meg reduksjon. Har str 70 G, og har lyst til å be legen om henvisning. Anonymkode: b6b53...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå