Gå til innhold

Er han forelsket? Eller en player?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han og jeg møttes på byen for 7 år siden. Vi kyssa 1 gang på munn og ingen ting mer. Han ble keen etter vi møttes den kvelden. Ikke jeg! 

Besøkte han noen uker senere.  Hadde Taco kveld hos han og dro på byen sener. Ingen ring skjedde da heller. Han fortsatt keen. Ikke jeg! Det var siste kvelden vi møttes da.

I mellomtiden har vi vekslet sms'er i ca 7 år. Vi har aldri ringt hverandre. Begge har hatt kjærester i ca 5- 6 år. Vi har aldri vært seksuelle på sms'er! 

Nå er begge single og jeg valgte å møte han. Hos han. Jeg inviterte meg selv. Han ble superglad. Det ble en skikkelig hot og hyggelig og morsom ettermiddag/kveld/natt/morgen og dag! 

I 3 uker nå har vi vært intense på meld. Han flørter og sender emoijis med hjerter etc. Sendt en sang til meg på sms og jeg måtte høre sangen. Sexy sang( INXS i need you tonight). Jeg har ved 3-4 anledninger sagt at jeg vil møte han igjen. Da svarer han, I will. Vi har ikke ringt hverandre. Har jo aldri gjort det heller.

Han svarer fort på meld og sjekker snapper med en gang! Jeg derimot har tatt litt avstand da jeg nå er litt redd han holder meg der han ønsker. Om dere skjønner? Er det noen som er gode på dette området? Mulig jeg har glemt noe så bare spør😉

Hilsen HI

Anonymkode: aa226...12a

Skrevet

Snakk med ham? :)

Anonymkode: 1b65e...c8d

Skrevet

Han virker da interessert i mine ører. Vær initiativtaker en gang til du og få til et nytt møte. På det møtet spør du hvordan han føler ting er. Kanskje er mannen usikker på om du virkelig mener ting siden du er den som har vært mest uintr tidligere.

Anonymkode: e1fb4...c09

Skrevet (endret)

Du har sagt i 3 uker at du vil treffe han, og han har svart at dere skal/han vil også. Utenom det har han ikke tatt initiativ? Du har ikke truffet han på 3 uker, kun SMS ? 

Stemmer dette- player

Endret av Karma!
Skrevet

En som  er player gidder vel ikke "holde hun varm" så lenge uten å få seg noe

Anonymkode: 75d01...614

Skrevet

Joda. Koster ikke noe for han å sende snap til og fra. Gjør jo underverket dette. Hun er allerede her å lurer på om han er intr. Hun har jo tydelig fått opp øynene for han.

Skrevet

Nå skal ikke jeg være helt negativ altså. Han synes jo denne dama er interessant, men hadde han vært veldig intr så hadde han gjort noe med det

Skrevet
4 timer siden, Karma! skrev:

Du har sagt i 3 uker at du vil treffe han, og han har svart at dere skal/han vil også. Utenom det har han ikke tatt initiativ? Du har ikke truffet han på 3 uker, kun SMS ? 

Stemmer dette- player

Innstemmer, veldig enig i dette. :tommelopp:

Anonymkode: 290cf...1eb

Skrevet
På Tuesday, May 16, 2017 den 8.44, Anonym bruker skrev:

Han virker da interessert i mine ører. Vær initiativtaker en gang til du og få til et nytt møte. På det møtet spør du hvordan han føler ting er. Kanskje er mannen usikker på om du virkelig mener ting siden du er den som har vært mest uintr tidligere.

Du hadde rett! Vi møttes igjen nå. Han er interessert. Takk for svar og godt formulert. 👍

Skrevet
På Monday, May 15, 2017 den 22.11, Anonym bruker skrev:

Snakk med ham? :)

Anonymkode: 1b65e...c8d

Har gjort det nå. Har møtt han igjen og han er interessert😉 Hilsen HI

Skrevet
På Tuesday, May 16, 2017 den 22.40, Karma! skrev:

Nå skal ikke jeg være helt negativ altså. Han synes jo denne dama er interessant, men hadde han vært veldig intr så hadde han gjort noe med det

Hehehe 😉

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du hadde rett! Vi møttes igjen nå. Han er interessert. Takk for svar og godt formulert. 👍

Åå så bra! Ble kjempeglad på dine vegne 😀

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åå så bra! Ble kjempeglad på dine vegne 😀

Åh så koselig av deg!🤗Takk! Håper det er like koselig hos deg?🙊 Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...