Gå til innhold

Vondt i halsen på kvelden (verst da) men ikke syk?

Anbefalte innlegg

For 2 uker siden ble jeg forkjøla, varte et par dager. Så var nesa tett en stund, men så ble den bra og. På torsdag fikk jeg skikkelig vondt i tunga, kjentes ut som om den var hoven helt bakerst. Var ikke så ille på fredag morgen og dagtid, men det kom igjen på kvelden. Sliter litt med vonde ører på natta etter en ørebetennelse for 2 år siden, og de væsker litt på natta. Kan våkne med intense smerter der, men har tenkt det ikke er noe . Nå altså denne halsen. Kikker inn der og ser en liten lilla prikk på den ene slimhinna  (eller hva det nå er, jeg har ikke mandler) og googler mrg frem til kreft. Eller klamydia. Eller noe. 

Har stort sett aldri vært redd for noe  (burde jo selvsagt vært hos lege med de ørene, men skal jo ikke være til bry) så jeg er ikke en bekymra type . Jeg føler meg helt frisk ellers! Men nå er jeg litt sånn varm inni meg på et vis .... har og lenge slitt med kremting, at jeg må kremte før jeg kan prate, og at jeg om morningen må hoste/harke opp en skimklump. 

Så . Noen med erfaring og råd? Før jeg innbiller meg selv at jeg kommer til å dø av kreft før fylte 35?

Anonymkode: 03406...f8a

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke å innbille deg noe som helst, egentlig,  for det er ganske unødvendig bruk av krefter. Men ta deg en tur til legen så fort du kan, du😊 Da finner du ut om det er noe du kan gjøre for å lindre smertene dine, og i samme slengen får du gjerne beskjed om hva som er i veien.  Lykke til og god bedring! 

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare at du skriver "så fort du kan" stressa meg🤣🤣 og jeg er ikke en sånn person! Bare skikkelig dårlig magefølelse 😐 men lege mandag da, om det ikke har gitt seg ! Takk😊

Du kan jo ikke bli stresset av det😁jeg kjenner deg jo ikke og aner ikke hva som evt feiler deg. Men jeg skjønner du er urolig,  og derfor tenkte jeg det hadde vært godt for deg å få det ut av veien.  Så ta deg en tur til lege heller enn å bruke masse krefter på tankespinn.

Annonse

7 minutter siden, amandine skrev:

Du kan jo ikke bli stresset av det😁jeg kjenner deg jo ikke og aner ikke hva som evt feiler deg. Men jeg skjønner du er urolig,  og derfor tenkte jeg det hadde vært godt for deg å få det ut av veien.  Så ta deg en tur til lege heller enn å bruke masse krefter på tankespinn.

Du har helt rett! Skal ringe på mandag. Også skal jeg ta livet med ro i mellomtiden :)

Jeg har hatt vondt i halsen av og på i 4 uker! Startet med streptokokker og når penicillin kuren var ferdig fikk jeg vondt igjen,men da var crp og form fin så da var det visst virus..Har vært bra nesten 1 uke nå og nå er det på'n igjen 😯 Kun på ei side i halsen og har vært litt rød og hoven hele tiden..Kjennes ut som det er en prikk/blemme på høyre side når jeg svelger..Svor når jeg spiser og drikker nesten når jeg bare svelger spytt..

Anonymkode: dd74c...21d

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt vondt i halsen av og på i 4 uker! Startet med streptokokker og når penicillin kuren var ferdig fikk jeg vondt igjen,men da var crp og form fin så da var det visst virus..Har vært bra nesten 1 uke nå og nå er det på'n igjen 😯 Kun på ei side i halsen og har vært litt rød og hoven hele tiden..Kjennes ut som det er en prikk/blemme på høyre side når jeg svelger..Svor når jeg spiser og drikker nesten når jeg bare svelger spytt..

Anonymkode: dd74c...21d

Hmm... Men jeg har ikke hatt noe i forkant annet enn én liten forkjølelse som ikke var noe å snakke om. Utrolig kjipt at du går sånn da, Er jo så ubehagelig! Håper du får bukt med det snart!! God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...