Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Finnes det en skobutikk med litt rimelige sko til barn (a'la økonomisko/shoeday) i Åsane? vet om skoringen (og endel andre jeg aldri har hørt om) og kan kjøpe der hvis det ikke er andre alternativer... Skal ta fly fra bergen og har begrenset med tid (og tålmodighet hos mannen) til å gå å lete/se i alle butikker Anonymkode: 4a722...c67
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Glemte skrive at det er "førstegangssko" vi skal ha Anonymkode: 4a722...c67
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Synes alle har omtrent samme priser jeg. De har Mani på Horisont (skomani.no) og Din sko tror jeg er på Åsane senter Anonymkode: 6cf6c...96f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 Hm dinsko virker iallefall litt rimeligere (ikke på alt men enkelte av alternativene) enn eurosko, skoringen etc.. skal ta en titt der iallefall 😊😊 trodde åsane senter og åsane storsenter var det samme og på storsenteret var ikke dinsko er ikke så stor forskjell da, ca 150kr, og er ikke krise om vi må litt høyere i pris, men har det litt trangt mens jeg er i ulønnet perm, og regner med vi må kjøpe nye sko i.l.a noen få måneder i tillegg Anonymkode: 4a722...c67
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 Obs Horisont eller Sparkjøp? Xxl? Anonymkode: d5bad...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 Har sjekket sparkjøp, de hadde ikke klassiske førstegangssko og jeg er så redd for å kjøpe noe feil men kjøpte støvler der idag faktisk 😁 Obs har vi ikke her, så der kan jeg absolutt gå innom også 😊 må lage meg en effektiv kjøreplan (og lagre det i maps på mobilen...) ser jeg, vi har maks 2 timer før vi må dra videre 😅 Anonymkode: 4a722...c67
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har sjekket sparkjøp, de hadde ikke klassiske førstegangssko og jeg er så redd for å kjøpe noe feil men kjøpte støvler der idag faktisk 😁 Obs har vi ikke her, så der kan jeg absolutt gå innom også 😊 må lage meg en effektiv kjøreplan (og lagre det i maps på mobilen...) ser jeg, vi har maks 2 timer før vi må dra videre 😅 Anonymkode: 4a722...c67 Hvis du drar på Horisont finner du mange fine butikker i tillegg til obs, så der bruker du lett to timer. Anonymkode: d5bad...cd4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #8 Skrevet 13. mai 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du drar på Horisont finner du mange fine butikker i tillegg til obs, så der bruker du lett to timer. Anonymkode: d5bad...cd4 Haha er det som er problemet! og siden det er sko til minsten vi trenger og MÅ ha, må vi prioritere det først - derfor er det så greit å vite hvor vi skal kjøre/gå før vi kommer dit kanskje jeg klarer å overtale mannen til å kjøre en time tidligere, enda vi allerede må stå opp grusomt tidlig Anonymkode: 4a722...c67
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #9 Skrevet 13. mai 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha er det som er problemet! og siden det er sko til minsten vi trenger og MÅ ha, må vi prioritere det først - derfor er det så greit å vite hvor vi skal kjøre/gå før vi kommer dit kanskje jeg klarer å overtale mannen til å kjøre en time tidligere, enda vi allerede må stå opp grusomt tidlig Anonymkode: 4a722...c67 Men om du får sko på obs først( i første etasje på Horisont) er jo saken biff. Finner du ikke på obs er det flere andre skobutikker på samme senter Anonymkode: d5bad...cd4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 jeg finner ikke dinsko på butikkoversikten til åsane senter (og heller ikke på dinsko sine sider) så de har kanskje flyttet? da blir det gjerne en tur på Horisont 😊 sko skal minien få (før vi drar på ferie... ) uansett 😜 Anonymkode: 4a722...c67
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #11 Skrevet 14. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: jeg finner ikke dinsko på butikkoversikten til åsane senter (og heller ikke på dinsko sine sider) så de har kanskje flyttet? da blir det gjerne en tur på Horisont 😊 sko skal minien få (før vi drar på ferie... ) uansett 😜 Anonymkode: 4a722...c67 Ikke din sko i Åsane, nei. Var i starten på Horisont, men sluttet etter et par mnd. Anonymkode: d5bad...cd4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #13 Skrevet 14. mai 2017 I åsane har du barnas hus, xxl på horisont pleier å ha rimelige sko, de har åpnet sport outlet på åsane senter, de har mye rimelig! Spørs hva du vil ha av første sko par ellers er det flere sko butikker på horisont! Babyshop ligger også der, usikker på hva de har Anonymkode: 6ebdb...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå