Marriet Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg sitter og forbereder meg til eksamen, som litt ekstra motivasjon og boost har jeg investert i en pose twist. Sjelden jeg kjøper twist men jeg tenkte at det var ypperlig lesegodis. HAHA!!!! Hvordan er det mulig?! Leser på nett at det er tilfeldig hva som havner i posen, men her var det altså 2 marsipan, tre lakris, og litt av de andre da. Men resten var Chocolate toffee! Den ingen liker! 16 stk! I en pose twist! Jeg føler meg lurt...
Lessismore Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Æsj, den er lei. Enig at den er kjip. Selv liker jeg banan-biten best. Eller ev. lakris eller den franske. Men det norske folk generelt er visst veldig glad i chocolate toffee. Merkelig nok. http://www.tv2.no/a/8120187/
sug lut Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Nei nei nei, det er jo tragisk! Samle papiret, send det inn til produsenten og forklar situasjonen, så skal du se du får påfyll av gode ting. Ikke i tide til eksamen, men likevel...
Kira Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Enig i at det var en skikkelig ræva pose! Du har all min sympati Lykke til med lesingen!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Send bilde til Freia (er det ikke de som har Twisten?) så får du en eske med div godis tilbake som plaster på såret. Både Nidar og Freia er flinke på slik. Og Tori for den saks skyld....men de har jo ikke sjokolade. For selv om det er tilfeldig hva som havnet oppi skal det være mer eller mindre lik fordeling. Anonymkode: 82a08...2d1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 19 minutter siden, Marriet skrev: Jeg sitter og forbereder meg til eksamen, som litt ekstra motivasjon og boost har jeg investert i en pose twist. Sjelden jeg kjøper twist men jeg tenkte at det var ypperlig lesegodis. HAHA!!!! Hvordan er det mulig?! Leser på nett at det er tilfeldig hva som havner i posen, men her var det altså 2 marsipan, tre lakris, og litt av de andre da. Men resten var Chocolate toffee! Den ingen liker! 16 stk! I en pose twist! Jeg føler meg lurt... Det er jo en av de gode... Anonymkode: a113c...4b3
☆☆☆ Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 Skikkelig nedtur! Den, banan og aprikos er jo rein ondskap. Her blir dei gitt til ungane, då ikkje eingong gubben vil ha dei. Håpar du får erstatningspose.
Marriet Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2017 22 minutter siden, Lessismore skrev: Æsj, den er lei. Enig at den er kjip. Selv liker jeg banan-biten best. Eller ev. lakris eller den franske. Men det norske folk generelt er visst veldig glad i chocolate toffee. Merkelig nok. http://www.tv2.no/a/8120187/ Dette var interessant lesing! På tredjeplass?! Det er jo den merkeligste av de alle. Når jeg går igjennom posen nok en gang ser jeg at det faktisk er en bit som mangler! Den der franske marengssaken, og den er jo ganske god. Nei, her skal det sendes klage. Dette tok jo helt fokuset fra meg...
sug lut Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 11 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Skikkelig nedtur! Den, banan og aprikos er jo rein ondskap. Her blir dei gitt til ungane, då ikkje eingong gubben vil ha dei. Håpar du får erstatningspose. Banan og aprikos er digg!
☆☆☆ Skrevet 12. mai 2017 #12 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Banan og aprikos er digg! Nei. Dei er grusomme. Har banan og aprikos frå 3-4 twistposar i skapet frå jula, mest fordi eg har gløymt dei. Det blir laurdagsgodtet i morgon. Men sjølv ikkje ungane er kjemprivrige på dei bitane. Dei er nok blitt gamle og tørre, utan at eg trur det forringar smaken, den er forferdelig uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #13 Skrevet 12. mai 2017 53 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Skikkelig nedtur! Den, banan og aprikos er jo rein ondskap. Her blir dei gitt til ungane, då ikkje eingong gubben vil ha dei. Håpar du får erstatningspose. Banan er jo best Anonymkode: 72188...7f2
Tjofsen Skrevet 12. mai 2017 #14 Skrevet 12. mai 2017 Jeg skulle hatt den posen. 😁 Synd de ikke har bitgaranti slik Nidar har nå. Klagde til Nidar før den garantien kom. Da hadde jeg fått nesten bare bamsemums i posen med Nidar favoritter. Hadde jeg hatt lyst på bamsemums hadde jeg kjøpt en pose med bamsemums. Var ikke mye sympati å hente hos Nidar. 😛
Elza Skrevet 12. mai 2017 #15 Skrevet 12. mai 2017 Send de gjerne til meg! Eneste jeg spiser er toffeen og den firkanta med nøtt inni 😛
Lalina Skrevet 12. mai 2017 #16 Skrevet 12. mai 2017 Hadde jeg fått den posen hadde jeg blitt så lykkelig. Elsker chocolate toffee
amandine Skrevet 12. mai 2017 #17 Skrevet 12. mai 2017 Og lakris og daim og nam nam nam nam nam nå fikk jeg også lyst på eksamenssnop.
Helene Harepus Skrevet 12. mai 2017 #18 Skrevet 12. mai 2017 22 minutter siden, Elza skrev: Send de gjerne til meg! Eneste jeg spiser er toffeen og den firkanta med nøtt inni 😛 Også mine favoritter, spesielt den med nøtten 😊
Himmel og hav Skrevet 12. mai 2017 #19 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, ☆☆☆ skrev: Nei. Dei er grusomme. Har banan og aprikos frå 3-4 twistposar i skapet frå jula, mest fordi eg har gløymt dei. Det blir laurdagsgodtet i morgon. Men sjølv ikkje ungane er kjemprivrige på dei bitane. Dei er nok blitt gamle og tørre, utan at eg trur det forringar smaken, den er forferdelig uansett. Send de til meg! Aprikos er jo den beste, og gubben foretrekker banan. Chocolate toffee blir liggende igjen i skåla. Selv nougat og marsipan forsvinner før den.
Superdolly Skrevet 12. mai 2017 #20 Skrevet 12. mai 2017 Enig i at det er kjipt. Jeg spiser ikke chocolate toffee, og du over her som gir banan og aprikos til barna dine: Stakkars barn! Hva er "den franske" dere snakker om?
☆☆☆ Skrevet 12. mai 2017 #21 Skrevet 12. mai 2017 4 minutter siden, Superdolly skrev: Enig i at det er kjipt. Jeg spiser ikke chocolate toffee, og du over her som gir banan og aprikos til barna dine: Stakkars barn! Hva er "den franske" dere snakker om? Forventar barnevernet på døra. Faktisk så gjekk dei i bosset no under ei lita ryddesjau, så ungane er trygge for akkurat twistrelatert omsorgssvikt i dag. "Den franske" er Fransk Nougat, ein fullstendig spiselig bit i posen.
Superdolly Skrevet 12. mai 2017 #22 Skrevet 12. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Forventar barnevernet på døra. Faktisk så gjekk dei i bosset no under ei lita ryddesjau, så ungane er trygge for akkurat twistrelatert omsorgssvikt i dag. "Den franske" er Fransk Nougat, ein fullstendig spiselig bit i posen. Ja, men siden du kastet bitene skal jeg ikke ringe barnevernet altså, jeg lover. Fransk nougat, mulig jeg har sett den? Kommer liksom ikke på det... Her må det googles. Edit: Googlet den, og jo, den har jeg sett men aldri spist. Endret 12. mai 2017 av Superdolly
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #23 Skrevet 12. mai 2017 30 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Forventar barnevernet på døra. Faktisk så gjekk dei i bosset no under ei lita ryddesjau, så ungane er trygge for akkurat twistrelatert omsorgssvikt i dag. "Den franske" er Fransk Nougat, ein fullstendig spiselig bit i posen. Du kan bare forvente barnevernet på døren, det er jo ondskapsfullt å nekte barna de beste bitene! Banan, cocos, daim og aprikos er jo de beste! Om jeg bare visste hvor du bodde Alternativt - hvis vi blir venner og jeg får de bitene så skal jeg la være å melde deg Anonymkode: b3da9...655
soleia Skrevet 12. mai 2017 #24 Skrevet 12. mai 2017 Det er jo den som alltid ligg att i skåla, både heime og på jobb. Skikkeleg nedtur, det forstår eg godt! (og min favoritt er den firkanta med karamell og nøtt inni)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå