Gå til innhold

Tidenes tristeste twistpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og forbereder meg til eksamen, som litt ekstra motivasjon og boost har jeg investert i en pose twist. Sjelden jeg kjøper twist men jeg tenkte at det var ypperlig lesegodis. HAHA!!!! Hvordan er det mulig?! Leser på nett at det er tilfeldig hva som havner i posen, men her var det altså 2 marsipan, tre lakris, og litt av de andre da. Men resten var Chocolate toffee! Den ingen liker! 16 stk! I en pose twist! Jeg føler meg lurt...

Skrevet

Æsj, den er lei. Enig at den er kjip. Selv liker jeg banan-biten best. Eller ev. lakris eller den franske. Men det norske folk generelt er visst veldig glad i chocolate toffee. Merkelig nok.

http://www.tv2.no/a/8120187/

Skrevet

Nei nei nei, det er jo tragisk! Samle papiret, send det inn til produsenten og forklar situasjonen, så skal du se du får påfyll av gode ting. Ikke i tide til eksamen, men likevel...

Skrevet

Enig i at det var en skikkelig ræva pose! Du har all min sympati:)

Lykke til med lesingen!

Skrevet

Send bilde til Freia (er det ikke de som har Twisten?) så får du en eske med div godis tilbake som plaster på såret. Både Nidar og Freia er flinke på slik. Og Tori for den saks skyld....men de har jo ikke sjokolade.

For selv om det er tilfeldig hva som havnet oppi skal det være mer eller mindre lik fordeling.

Anonymkode: 82a08...2d1

Skrevet
19 minutter siden, Marriet skrev:

Jeg sitter og forbereder meg til eksamen, som litt ekstra motivasjon og boost har jeg investert i en pose twist. Sjelden jeg kjøper twist men jeg tenkte at det var ypperlig lesegodis. HAHA!!!! Hvordan er det mulig?! Leser på nett at det er tilfeldig hva som havner i posen, men her var det altså 2 marsipan, tre lakris, og litt av de andre da. Men resten var Chocolate toffee! Den ingen liker! 16 stk! I en pose twist! Jeg føler meg lurt...

Det er jo en av de gode... 

Anonymkode: a113c...4b3

Skrevet

Chocolate toffee er jo den beste😊

Skrevet

Skikkelig nedtur! Den, banan og aprikos er jo rein ondskap. Her blir dei gitt til ungane, då ikkje eingong gubben vil ha dei.

Håpar du får erstatningspose.

Skrevet
22 minutter siden, Lessismore skrev:

Æsj, den er lei. Enig at den er kjip. Selv liker jeg banan-biten best. Eller ev. lakris eller den franske. Men det norske folk generelt er visst veldig glad i chocolate toffee. Merkelig nok.

http://www.tv2.no/a/8120187/

Dette var interessant lesing! På tredjeplass?! Det er jo den merkeligste av de alle. Når jeg går igjennom posen nok en gang ser jeg at det faktisk er en bit som mangler! Den der franske marengssaken, og den er jo ganske god. Nei, her skal det sendes klage. Dette tok jo helt fokuset fra meg...

Skrevet
11 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Skikkelig nedtur! Den, banan og aprikos er jo rein ondskap. Her blir dei gitt til ungane, då ikkje eingong gubben vil ha dei.

Banan og aprikos er digg!

Skrevet

Nå fikk jeg skikkelig lyst på sjokolade 🍫

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Banan og aprikos er digg!

Nei. Dei er grusomme. Har banan og aprikos frå 3-4 twistposar i skapet frå jula, mest fordi eg har gløymt dei. Det blir laurdagsgodtet i morgon. Men sjølv ikkje ungane er kjemprivrige på dei bitane. Dei er nok blitt gamle og tørre, utan  at eg trur det forringar smaken, den er forferdelig uansett.

Skrevet
53 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Banan er jo best 

Anonymkode: 72188...7f2

Skrevet

Jeg skulle hatt den posen. 😁 Synd de ikke har bitgaranti slik Nidar har nå. Klagde til Nidar før den garantien kom. Da hadde jeg fått nesten bare bamsemums i posen med Nidar favoritter. Hadde jeg hatt lyst på bamsemums hadde jeg kjøpt en pose med bamsemums. Var ikke mye sympati å hente hos Nidar. 😛

Skrevet

Send de gjerne til meg! Eneste jeg spiser er toffeen og den firkanta med nøtt inni 😛

Skrevet

Hadde jeg fått den posen hadde jeg blitt  så lykkelig.  Elsker chocolate toffee

Skrevet

Og lakris og daim og nam nam nam nam nam nå fikk jeg også lyst på eksamenssnop.

Skrevet
22 minutter siden, Elza skrev:

Send de gjerne til meg! Eneste jeg spiser er toffeen og den firkanta med nøtt inni 😛

Også mine favoritter, spesielt den med nøtten 😊

Skrevet
2 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Nei. Dei er grusomme. Har banan og aprikos frå 3-4 twistposar i skapet frå jula, mest fordi eg har gløymt dei. Det blir laurdagsgodtet i morgon. Men sjølv ikkje ungane er kjemprivrige på dei bitane. Dei er nok blitt gamle og tørre, utan  at eg trur det forringar smaken, den er forferdelig uansett.

Send de til meg! Aprikos er jo den beste, og gubben foretrekker banan. Chocolate toffee blir liggende igjen i skåla. Selv nougat og marsipan forsvinner før den.

Skrevet

Enig i at det er kjipt. Jeg spiser ikke chocolate toffee, og du over her som gir banan og aprikos til barna dine: Stakkars barn!

;)

Hva er "den franske" dere snakker om?

Skrevet
4 minutter siden, Superdolly skrev:

Enig i at det er kjipt. Jeg spiser ikke chocolate toffee, og du over her som gir banan og aprikos til barna dine: Stakkars barn!

;)

Hva er "den franske" dere snakker om?

Forventar barnevernet på døra. Faktisk så gjekk dei i bosset no under ei lita ryddesjau, så ungane er trygge for akkurat twistrelatert omsorgssvikt i dag.

"Den franske" er Fransk Nougat, ein fullstendig spiselig bit i posen.

Skrevet (endret)
4 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Forventar barnevernet på døra. Faktisk så gjekk dei i bosset no under ei lita ryddesjau, så ungane er trygge for akkurat twistrelatert omsorgssvikt i dag.

Ja, men siden du kastet bitene skal jeg ikke ringe barnevernet altså, jeg lover.

;)

Fransk nougat, mulig jeg har sett den? Kommer liksom ikke på det... Her må det googles.

Edit: Googlet den, og jo, den har jeg sett men aldri spist.

Endret av Superdolly
Skrevet
30 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Du kan bare forvente barnevernet på døren, det er jo ondskapsfullt å nekte barna de beste bitene! Banan, cocos, daim og aprikos er jo de beste! Om jeg bare visste hvor du bodde :P

Alternativt - hvis vi blir venner og jeg får de bitene så skal jeg la være å melde deg :D

Anonymkode: b3da9...655

Skrevet

Det er jo den som alltid ligg att i skåla, både heime og på jobb.  Skikkeleg nedtur, det forstår eg godt!  (og min favoritt er den firkanta med karamell og nøtt inni)

Skrevet

Spiser alle jeg 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...