Gå til innhold

Hva er sannsynligheten for at jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg ammer fullt. Jenta er 8 mnd og jeg fikk mensen tilbake for noen uker siden. Fikk første mensblødning også to uker senere eggløsning. Jeg kjenner dette veldig godt. Ja så da sa jeg jo til mannen min at han bare kunne komme inni meg. Jaja jeg vet men vi har gjort dette i 3 år uten graviditet. Har helt korrekte sykluser. Så nå burde jo mensen ha kommet? Har hatt mensmurring også kommer det jo ikke. Det er hvertfall 2 uker siden eggløsning. Har født tre barn og har veldig korrekte sykluser. Nå ammer jeg jo ganske mye da.

Anonymkode: d1f9f...5a4

Fortsetter under...

Ja men når jeg sier jeg ammer fullt så gjør jeg jo egentlig ikke det men ganske ofte men ikke nok til at det kan være prev.  Det vet jeg. Men kjenner kroppen min og kjenner veldig godt når eggløsning er og når den er over. Men kan man likevel bli gravid? Vet at jeg har hatt eggløsning.

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja men når jeg sier jeg ammer fullt så gjør jeg jo egentlig ikke det men ganske ofte men ikke nok til at det kan være prev.  Det vet jeg. Men kjenner kroppen min og kjenner veldig godt når eggløsning er og når den er over. Men kan man likevel bli gravid? Vet at jeg har hatt eggløsning.

Vil du ha svar på det så er det barre ein Gravid test som kan gi deg det.

Anonymkode: f2697...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...