Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Jeg skal bake 2 kaker, en skuffekake og en rund kake. De skal leveres inn kvelden før Kl 19... i skolens garderobe/ tilknyttet gymsalen. Der skal de stå til Kl 15 , på 17 mai. Hville kake bør jeg bake da. Helst noen som ikke er så kostbare, har lite å rutte med nå. Er flink å bake. Bare så usikker på hva som vil stå seg best over natten.. Noen tips ? Anonymkode: 9ff19...46f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Takk 😊 brownies kan jeg lage. Litt usikker på om Eplekake holder seg bra over natten .. bruker alltid å servere den lunken. Hmm Anonymkode: 9ff19...46f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 sjokoladekake eller brownies holder seg lenge i romtemperatur. Krydderkake også. Unngå mye hvit krem (ostekrem, kremfløte). Anonymkode: 07d20...946
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 Takker 😊 17.mai er for meg ...bløtkake med friskebær, men det kan umulig gå bra i den garderoben. Tar til meg alle tips, må jo lage en fin kake som blir solgt. Flaut å måtte ta med seg kaken hjem .. om ingen kjøper av den 😅 Brownies og cupkakes får det bli. Selv om det passer bedre i et barneselskap. .. enn 17mai feiring. Utrolig irriterende å ikke få levert på den 17. Men men Anonymkode: 9ff19...46f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå