Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #26 Skrevet 13. mai 2017 3 minutter siden, Annanym skrev: Vi ga 1500kr til min manns nevø. I tillegg reiste han og to av barna i selve konfirmasjonen. Bare turen kom på i overkant av 8500kr, så i alt ble konfirmasjonen hans relativt kostbar for oss. Var faktisk inne på tanken på å gi 5-6000kr og droppe reisen. Konfirmanten hadde ikke hatt noe imot det, men svigermor nektet. Svigermor nektet? Bor mannen din fortsatt på gutterommet hos mammaen sin siden han ikke bestemmer over seg selv? Anonymkode: ebcf2...3e1
amandine Skrevet 13. mai 2017 #27 Skrevet 13. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Siden min ene bror gir 500 til mine barn kommer jeg til og gi 500 til hans, mens min søsters barn får 2000 Anonymkode: 4fb27...f6b Vi har en sånn gjerrigknarkgjeng i familien,  de bryr seg ikke om andres bursdager eller feiringer( og det handler ikke om økonomi, en sms eller en sang eller et kort koster lite). Det påvirker selvfølgelig ikke mine gaver til deres barn! Om de vil være de kjipe som aldri feirer noen andre kan ikke det få legge føringer for mitt liv. Det er ikke barnas feil at de har kjipe foreldre.
Annanym Skrevet 13. mai 2017 #28 Skrevet 13. mai 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svigermor nektet? Bor mannen din fortsatt på gutterommet hos mammaen sin siden han ikke bestemmer over seg selv? Anonymkode: ebcf2...3e1 Nå har det seg slik at vi har bosatt oss på motsatt side av landet, i forhold til svigers. Dette etter mannens ønske om avstand. På den måten har vi et normalt avstandsforhold til svigers. Ja, hun kan være en håndfull. Hun kan også være verdens beste. Hun har noen diagnoser, det gjør at vi godtar mer enn vi nok hadde gjort. Hun er familie, det gjør at vi strekker oss lengre. Så her spiller flere nyanser inn, verden er ikke bare sort hvit. Å fly mellom Sørlandet og Nord-Norge koster skjorta, sånn er det😉!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #29 Skrevet 13. mai 2017 Datteren min ble konfirmert forrige uke, fikk gaver fra noen, og mellom 500 - 1000 kr fra andre tanter og onkler. Anonymkode: 41471...81b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #30 Skrevet 13. mai 2017 Vi har bare 2 nevøer totalt, så de har fått 3500,- hver. Vet at det er mye, og hadde det vært flere så hadde vi begrenset oss. De er begge to veldig fornuftige, og sparte til ting jeg syns det var greit å bidra relativt mye til. Anonymkode: 37e08...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå