Gå til innhold

Noen som har sendt inn blodprøve for å få vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet det, og stemte det?

Anonymkode: fa33e...aff

Skrevet

Og hvor sender man det lurer jeg på?? 

Ikke HI :P

Anonymkode: 02902...93d

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva kostet det, og stemte det?

Jeg gjorde det for to år siden. Brukte Nimblediagnostics mener jeg å huske. Betalte et par tusen kr. Fikk testkit i posten, tok blodprøven hjemme da jeg var 9 uker på vei.  sendte tilbake og fikk svar på mail et par uker etterpå. Resultatet stemte. 

Anonymkode: 40d7f...862

Skrevet

Og hva er nødvendigheten med det? Jeg har ikke visst kjønn på baby før enn etter fødsel. Hvorfor ta vekk spenningen? 

Skrevet
4 minutter siden, Frulakris skrev:

Og hva er nødvendigheten med det? Jeg har ikke visst kjønn på baby før enn etter fødsel. Hvorfor ta vekk spenningen? 

Og hva får deg til å tro at din måte er fasiten?

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde det for to år siden. Brukte Nimblediagnostics mener jeg å huske. Betalte et par tusen kr. Fikk testkit i posten, tok blodprøven hjemme da jeg var 9 uker på vei.  sendte tilbake og fikk svar på mail et par uker etterpå. Resultatet stemte. 

Anonymkode: 40d7f...862

Takk for svar. Ser de skal ha over 2.500 i dag. Men de gir pengene tilbake hvis resultatet er feil :)

Skrevet

Akkurat når man tenkte at alle former for lavmål var uttømt...

Skrevet
13 minutter siden, Frulakris skrev:

Det er helt sikkert de som ønsker å vite kjønn tidsnok til å kunne ta abort dersom det viser seg å være feil kjønn. :(

Anonymkode: 7ca73...11a

Skrevet

OI!! Da tar man i uke 9, venter i 2,5 uke før man evt tar abort? Så man er nesten 12 uker på vei? Og må ta kirurgisk abort i narkose og greier... Hva sier man til legen når man skal søke om abort? Og om man kommer noen mnd senere og er gravid igjen, og DA skal man ha?? 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OI!! Da tar man i uke 9, venter i 2,5 uke før man evt tar abort? Så man er nesten 12 uker på vei? Og må ta kirurgisk abort i narkose og greier... Hva sier man til legen når man skal søke om abort? Og om man kommer noen mnd senere og er gravid igjen, og DA skal man ha?? 

Du må ikke begrunne noe før uke 12.

Anonymkode: 9d8e9...8cc

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må ikke begrunne noe før uke 12.

Anonymkode: 9d8e9...8cc

Neida. Men blir dumt å komme til lege som gravid med nr 4, og så ta abort i uke 12. Så kommer jeg igjen noen mnd senere kanskje, men DA skal jeg ha?!!?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Men blir dumt å komme til lege som gravid med nr 4, og så ta abort i uke 12. Så kommer jeg igjen noen mnd senere kanskje, men DA skal jeg ha?!!?

Trenger ikke innom legen en gang :/ 

Anonymkode: 219f1...764

Skrevet

Det var da ingen som sa de ville ta abort om de fikk "feil" kjønn. Er ikke en gang sikkert man gjør dette fordi man ønsker seg et bestemt kjønn, men fordi man ønsker å vite så tidlig som mulig.

Er ikke noe jeg ville gjort selv, men jeg kommer på mange lavmål som er lavere enn dette..

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke innom legen en gang :/ 

Jo? Jeg tok abort som 18 åring, måtte det da?

Skrevet

Det er bare noen dager siden det var en tråd her inne om ei som ventet sin nr tre. Hun var helt hysterisk lei seg fordi barnet i magen var av "feil" kjønn. Jeg syns det er skummelt at dere løfter frem dette her inne, hvor enkelte faktisk er gale nok i hodet til å kunne ta abort fordi barnet har "feil" kjønn. 

Anonymkode: 8fc7c...bd1

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare noen dager siden det var en tråd her inne om ei som ventet sin nr tre. Hun var helt hysterisk lei seg fordi barnet i magen var av "feil" kjønn. Jeg syns det er skummelt at dere løfter frem dette her inne, hvor enkelte faktisk er gale nok i hodet til å kunne ta abort fordi barnet har "feil" kjønn. 

For du tror ikke folk hadde funnet denne informasjonen om ikke dib eksisterte?

Anonymkode: c3acd...62e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man må ikke det nå. Man tar direkte kontakt med sykehuset. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Man må ikke det nå. Man tar direkte kontakt med sykehuset. 

Selvfølgelig kan man innom lege om man vil. 

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Ser de skal ha over 2.500 i dag. Men de gir pengene tilbake hvis resultatet er feil :)

La oss si at ALLE får svar på at de venter ei jente. Ca 50% vil få riktig kjønn og være superfornøyd med dette nettstedet de har gitt 2500kr til. Ca 50% vil være misfornøyd, og kreve tilbake pengene. Noe de får. Likevel, dette nettstedet vil gå veldig i pluss ja!

Skrevet

Sitter her med gutt nr tre i fanget. Verdens nydeligste baby. Håper virkelig ikke noen er så gale i hodet at de tar abort pga "feilt" kjønn.

Anonymkode: f82fe...051

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For du tror ikke folk hadde funnet denne informasjonen om ikke dib eksisterte?

Anonymkode: c3acd...62e

Nei, det er jammen ikke sikkert. Jeg visste ikke at det gikk an.

Skrevet
40 minutter siden, Evablaum skrev:

La oss si at ALLE får svar på at de venter ei jente. Ca 50% vil få riktig kjønn og være superfornøyd med dette nettstedet de har gitt 2500kr til. Ca 50% vil være misfornøyd, og kreve tilbake pengene. Noe de får. Likevel, dette nettstedet vil gå veldig i pluss ja!

Hvordan går de i pluss om 50 prosent av kundene får pengene tilbake? 

Skrevet
1 time siden, Evablaum skrev:

Hvorfor skulle ikke dette være et seriøst firma? Teknologien er jo der så ingen grunn til å jukse. Vi bruker jo blodprøver av mor til å fastslå fosterets blodtype så å finne ut av kjønnet er ikke noe problem. 

Anonymkode: 88544...b91

Skrevet
35 minutter siden, Sisera skrev:

Hvordan går de i pluss om 50 prosent av kundene får pengene tilbake? 

Fordi de har veldig lave utgifter pga det bare er svindel. Si de får inn 50 000 i mnd, og må tilbakebetale halvparten, så sitter de igjen med 25 000 i pluss for minimalt med arbeid.

Anonymkode: 06418...85c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...