Gå til innhold

Noen som har sendt inn blodprøve for å få vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan en blodprøve fra mor vise hva slags kjønn fosteret har? Jeg trodde ikke det var mulig, jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Cruella De Vil skrev:

Hvordan kan en blodprøve fra mor vise hva slags kjønn fosteret har? Jeg trodde ikke det var mulig, jeg?

Joda, det er det som heiter NIPT.

Det er det dei diskuterar å bruke til å teste for trisomiar. Og som allereie blir brukt til rhesusbestemmelse der mor er rehsus negativ.

Men om tilbydarane er seriøse og faktisk analyserar blodet er ei anna sak. Tvilar, men idiotar blir svindla kvar einaste dag, og dei er i tilfelle i godt selskap.

Skrevet

Send blod prøver til meg. Jeg forteller hvilket kjønn du venter. Tar jeg feil, får du pengene tilbake ☺️

Skrevet

Visse klinikker er selvfølgelig seriøse og til å stole på. Men, har ikke helt troen på alle disse nettstedene...

Skrevet

Er dere helt gærne? 

Jeg har da ikke sagt noe om abort!!! Er det så mye verre å ta blodprøve enn å ta tidlig ultralyd? Jeg får ikke tatt privat ultralyd her jeg bor, og jeg er så spent og nysgjerrig at jeg holder på å sprekke. Jeg har lyst til å shoppe, innrede og strikke mens jeg fortsatt er i form til det. Hva er lavmål med det? 

Jeg løfter ingenting frem heller, jeg stiller et helt uskyldig spørsmål uten å ha full oversikt over hva som har blitt diskutert her inne til en hver tid. At en annen bruker er skuffet over kjønn har strengt tatt ingenting med meg og gjøre!

Anonymkode: fa33e...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...