Gå til innhold

SYKT tørr hud, epiduo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt epiduo i ca 2 år nå og gått kjempefint helt frem til forrige uke 🙄 nå er huden min KNUSKTØRR, sår og flassete. Skjønner ikke hva som har skjedd?? Bruker samme produkter til rens og fuktighet som alltid. Bruker la roche posay Effaclar renskåret og effaclar h Ansiktskrem som er for hud som er tørr av medisinsk behandling. 

Syns jeg har fått litt mer kviser og sykt tørr hud nå. Skjønner ikke hva som skjer. Tørr ikke slutte med epiduo heller, for da blir vel huden helt krise 🙄

Føles deilig å smøre på jojobaolje, men redd det skal gi meg mer kviser. Reagerer på så mange ting 🙄

Tips?

Anonymkode: 15b9d...82a

Fortsetter under...

Skrevet

Skjønner ikke at du orker å bruke epiduo så lenge. Ikke rart huden din er tørr da den er tilsatt en stor mengde vitamin A. Jeg ville tatt en pause og sett om det hjalp. Hilsen en som slet med kviser før 

Anonymkode: 17f96...1fc

Skrevet

Det er ikke rart huden din er blitt tørr. Huden er akkurat som håret, det venner seg til produktet man bruker og derfor bør man "sirkulere" på produktene man bruker. Om du har brukt det samme produktet på huden din i flere år har nok huden din blitt "mettet" for lenge siden, spesielt siden det nå er blitt så ille at det flasser.

Prøv å bytt produkt og merk forskjellen.

Du får heller prøve produktet ditt på nytt igjen om en stund, gjerne etter 6 mnd eller mer.

Anonymkode: 351a3...369

Skrevet

Da kommer jo alle kvisene tilbake da jo 🙄

Anonymkode: 15b9d...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...