GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk bekrefta 3 mai hcg pÄ 227,  5 uker og 2 dager etter MA/BO.  Tok ein digital i dag for Ä fÄ bekrefta at jeg var under 200 i hcg men den lyser 2-3 enda. Blir sÄ oppgitt,lei,sint og etc.

Hadde legetime i gÄr der jeg fikk bekrefta 227 i hcg vart skuffa og lurte pÄ om det var rett eller om der var rester. Legen ringte Gyn sjukehus og der sa legen at det er rett nedgang. jeg : Sa at testene viser null nedgang men antydning til oppgang. Gyn:  Dei er sÄ ustabile dei testen og hcg prÞven forteller mykje, Men du kan jo vÊre gravid igjen. Jeg: GÄr det virkelig and og bli gravid med hcg i kroppen. Gyn : Ja det er mulig. Jeg: jeg har sÄre bryst og murringer av og pÄ. Gyn : Det kan vÊre at kroppen forbreder seg pÄ egglÞsning.

Jeg har meir troa pÄ RESTER. Ser jeg ingen nedgang pÄ mandag HCG tester hos legen. Blir oppgitt nÄr dei 2 legane meinte at det var bortkasta med ny hcg test. FÞler dei ikkje bryr seg. 

Fy kor godt Ä fÄ det ut. Har sÄ lyst Ä hyle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sur::sur::sur:

Jeg skjĂžnner sĂ„ godt at du er frustrert, sinna, oppgitt og alt, UtgĂ„tt! Er det mulig at du ikke har hatt nedgang i hcg de siste dagene i det hele tatt!? Og at legen ikke lurer like mye pĂ„ hvorfor? Det kan selvfĂžlgelig hende det er egglĂžsning pĂ„ gang, eller at det *kanskje* er noe nytt pĂ„ gang (👏👏👏), men det er vel naturlig Ă„ fĂžrst mistenke rester? Og sĂ„ gjĂžre det man kan for Ă„ fjerne disse evt? 

Skrevet

Jeg vil bare si at det er leit Ä se deg her igjen UtgÄtt. Jeg har vÊrt vekk herfra en stund og nÄr jeg kom tilbake og sÄ deg her ble jeg veldig lei meg pÄ dine vegne. HÄper kroppen rydder skikkelig opp nÄ og at det gÄr veien for deg neste gang! 

Skrevet
8 timer siden, AkkMa skrev:

:sur::sur::sur:

Jeg skjĂžnner sĂ„ godt at du er frustrert, sinna, oppgitt og alt, UtgĂ„tt! Er det mulig at du ikke har hatt nedgang i hcg de siste dagene i det hele tatt!? Og at legen ikke lurer like mye pĂ„ hvorfor? Det kan selvfĂžlgelig hende det er egglĂžsning pĂ„ gang, eller at det *kanskje* er noe nytt pĂ„ gang (👏👏👏), men det er vel naturlig Ă„ fĂžrst mistenke rester? Og sĂ„ gjĂžre det man kan for Ă„ fjerne disse evt? 

Trodde sjÞlv at den skulle slÄ ut pÄ 1-2 sÄ det ser dÄrlig ut med nedgang. Er nok rester, har ikkje troa pÄ noe nytt pÄ gang. 

Legen veit ikkje om den CB ukes for den tok jeg i dag, 6 dager og ikkje under 200. 

Googler men kommer opp barre masse i forbindelse med RESTER. SĂ„ det er nok det.

Skrevet
4 timer siden, MammaMĂž85 skrev:

Jeg vil bare si at det er leit Ä se deg her igjen UtgÄtt. Jeg har vÊrt vekk herfra en stund og nÄr jeg kom tilbake og sÄ deg her ble jeg veldig lei meg pÄ dine vegne. HÄper kroppen rydder skikkelig opp nÄ og at det gÄr veien for deg neste gang! 

Var sÄ sikker denne gangen pga hcg var pÄ rette siden men men. Krysser og hÄper at den rydder opp sjÞlv sÄ jeg slipper utskrapning.

Skrevet

Det var nok eit egg pÄ gang som enda i kjemisk. Mensen nÄ.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...