Gå til innhold

Streksyn?? Hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, AkkMa skrev:

Forresten, hvis du er 10 dpo i dag er det jo faktisk fortsatt veldig tidlig! Løpet er ikke kjørt før heksa kommer 😘

Jeg fikk plutselig litt brunt i trusa, så der ser ut som heksa kommer 4 dager før tiden, blæ! :P

14 minutter siden, FruAnonym skrev:

Herregud.....

Gravid 1-2 😱🙈

Men er det ift befruktning? Regner man fra 1.mensdag i forrige mens?

Gratulerer 😁 cb sin 1-2 vil si fra befruktning og dermed fra 1 mens dag er du 3-4 uker på vei 😁😁

Anonymkode: fbd66...8a0

7 timer siden, FruAnonym skrev:

Herregud.....

Gravid 1-2 😱🙈

Men er det ift befruktning? Regner man fra 1.mensdag i forrige mens?

Gratulerer!!! Så gøy!

Jeg fikk negativ cb digital i morges, en uke over det jeg trodde var ikm. :( Litt kjedelig, men det går bra! Tror heksa omsider har kommet også, så da slipper jeg mest sannsynlig å vente mer i hvert fall! Men det er fortsatt ganske lite og veldig brunt.. og veldig vondt!

Annonse

5 timer siden, AkkMa skrev:

Gratulerer!!! Så gøy!

Jeg fikk negativ cb digital i morges, en uke over det jeg trodde var ikm. :( Litt kjedelig, men det går bra! Tror heksa omsider har kommet også, så da slipper jeg mest sannsynlig å vente mer i hvert fall! Men det er fortsatt ganske lite og veldig brunt.. og veldig vondt!

Så kjedelig da:/ håper du får en kjempekjekk tur selvom:) dumt heksa også blir med:( her kom hun for fullt i dag :o

4 timer siden, Klemenhåpefull skrev:

Så kjedelig da:/ håper du får en kjempekjekk tur selvom:) dumt heksa også blir med:( her kom hun for fullt i dag :o

Kjedelig det også, da :( Jaja, da kan i alle fall neste pp komme i gang! Krysser fingrene for oss begge i neste runde! 

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg har lest litt om skyggestreker inne på forum og at enkelte har  fått det! Jeg har ALDRI fått skyggestrek før! Testen har alltid vært blendahvit🙄Jeg trodde de skulle være grå, men denne var lyseblå! Blir aldeles forvirra! Jeg har ikke IKM før på onsdag

Anonymkode: 9d9df...293

Virkelig? Like svake? Så dette kan være en positiv test?

Legger til at jeg har SÅ ømme pupper, trøtt, og så hormonell at det er rene risikosporten å være i nærheten😂Var det som i utgangspunktet fikk meg til å teste🙈

Ja mine var like svake. Måtte snu og vende på de i alle retninger for å se 😊 Mine tester så slik ut mellom 7-9 dpo ca. Testet hver dag (testoman ja!) og de ble gradvis sterkere og sterkere. Nå har jeg en kar på 11 mnd og er snart 13 uker på vei med nr to 😊 Test igjen i morgen eller dagen etter. Jeg tror du er gravid 😊 

Jeg måtte ikke snu og vende på den, og fikk den utrolig nok med på bilde🙈

Er i pp nr 6 og er SÅ klar på en liten spire! Men ble usikker da den var så svak at jeg nesten måtte frem med lupen🙈🙈🙈har aldri fått skyggestrek når jeg har testa før, har alltid vært blendahvit! Håpe håpe😘

Jeg krysser fingrene for dere! Vet hvordan det er å vente på spiren ja! Vi var heldige og måtte ikke prøve så lenge, men vi måtte vente lenge for å starte prøvingen (hvis du skjønner). Jeg gikk skole og vi bodde ikke så bra til for å få barn. Ventetiden føles så uendelig lang..  Som sagt krysser fingrene og håper streken blir sterkere :hjerte: Du får oppdatere når du har testet igjen!! :)

Hei dere 😀😀

Jeg er 3 dager før ikm og klarte ikke dy meg fra å teste i går..🙈🙈☺️

Er sååå spent, er det bare jeg som ser syner her??

ser dere en meeeegatynn skyggestrek her ( loddrett stek) Mer som antydninger til en strek?? 🙈🙈Må legge til at jeg har ømme bryst, mye mensmurringer, trøtt, uvel og annerledes hormonell 🙈🙈☺️ ( føler noe skjer med kroppen)

mulig jeg som ser syner.. ❤️❤️🙈

Skal teste igjen på tirsdag tenker jeg ( ikm-dagen)

IMG_9443.PNG

Endret av kanskje4barnsmor
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virkelig? Like svake? Så dette kan være en positiv test?

Legger til at jeg har SÅ ømme pupper, trøtt, og så hormonell at det er rene risikosporten å være i nærheten😂Var det som i utgangspunktet fikk meg til å teste🙈

Jeg har det veldig likt som deg ser jeg😀😀👍🌷

6 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Jeg har det veldig likt som deg ser jeg😀😀👍🌷

Ja🙈🙈 nr 4 på deg også kanskje?😘

Jeg synes jeg kan skimte noe på testen din😀 Jeg har IKM på onsdag🙈1 dag etter deg😀

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja🙈🙈 nr 4 på deg også kanskje?😘

Jeg synes jeg kan skimte noe på testen din😀 Jeg har IKM på onsdag🙈1 dag etter deg😀

Ja, nummer 4 her også 😀☺️👍👍❤️

Hm.. håper jo så inderlig at spira sitter! Så mulig det er det som gjør at jeg tror jeg kan skimte en antydning til loddrett strek her.. håpehåpe! Når skal du teste igjen?😀❤️ Ser forresten en svak strek på din test 😀❤️👍👍

Jeg tror jeg skal forsøke å vente til onsdag med å teste🙈🙈🙈(testedilla blir så dyrt i lengden😂)

nr 4 her også... er en evighet siden jeg dreiv å testa sist (minstejenta er 8 år)🙈 

Pp 6, kanskje egga mine er gått ut på dato😂😂😂😂😂😂

når skal du teste da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...