Gå til innhold

Streksyn?? Hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

12 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Trur eg ser ein svaaak strek på den raude når eg somer inn Akkma 😊

Å, jeg håååper det! Den røde er fra igår, så den er god og inntørka. Clear blue er fra i morges. Jeg har den med meg på jobb og kikker på den innimellom. :eeeh: Streken er tydeligere enn det jeg klarte å få fram på bildet. Spørsmålet er om den har farge i seg, eller er en skyggestrek.. Siden jeg ikke aner når el var veit jeg heller ikke hvor mange dpo jeg kan være.

Annonse

21 minutter siden, Klemenhåpefull skrev:

Jeg måtte jo ta en test til (testetøset som jeg er.. :P ) ser rimelig blenda ut, så det var sikkert bare skygge på de to andre..

IMG_9124.JPG

Hm.. jeg synes det er vanskelig å avgjøre. Siden strekene var så svake i utgangspunktet ville jeg nok uansett stolt mer på morgenurin.. 

1 time siden, Klemenhåpefull skrev:

Jeg måtte jo ta en test til (testetøset som jeg er.. :P ) ser rimelig blenda ut, så det var sikkert bare skygge på de to andre..

IMG_9124.JPG

IMG_9125.PNG

Klarer ikkje å sjå noko på den testen, men som akkma skriver er det best å stole på morgenurinen 😊 er litt usikker, men trur eg ser noko på den forrige du la ut.

Når eg testa positivt (testa ikkje før på IKM) so fekk eg berre svaak positiv på denne typa her.

Håper det blir to fine streker snart på begge to 😁

Jeg er veldig kvalm til tider, har mistet matlysten, mye murringer, stikk og svie i livmoren, og nå har jeg fått diare. (Sorry!) Akkurat slik det var sist jeg var gravid. Men jeg blir veldig overrasket hvis jeg er gravid nå! Vi hadde sex hvor han kom inni på tirsdag, hadde positiv el test til helgen, tror egget slapp på søndagen. I mellomtiden brukte vi kondom. Vi er ikke aktive prøvere enda:) 

så hvis jeg er gravid nå så er det en liten en som har overled i 5 dager hehe

jeg klarer nok ikke å dy meg i morgen heller, så jeg tror jeg skal prøve flere tester da, er 10 dpo i morgen :)

FruAnonym test når du føler for det! Jeg for min del testet fra 6 dpo, fikk veldig positiv 8 dpo. Ved tidligere graviditet har jeg ikke fått positiv før ikm dagen så det varierer veldig. Viktig å teste på morgenutin og ha i bakhodet at det er tidlig enda om du får negativ😊 lykke til! Du får oppdatere 😀

Jeg mener ikke å være pessimist, men når man må redigere bildene for å få fram strek, da mener jeg at det ikke er noe strek å skimte. Forstår veldig godt at man ønsker å se strek, men kan risikere å bli unødvendig glad og så trist igjen -fordi det ikke var noe likevel. 

Anonymkode: 39922...9bf

Ser den. Det var synd :( Jeg har ikke testa i dag.. Jeg drar til Brussel for en langhelg imorra, så kommer til å teste før jeg drar, men det er bare for sikkerhets skyld. Vil ikke holde meg unna fabelaktig belgisk øl hvis jeg ikke må :fnise:

Man må gjerne mene at det er tullete å teste tidlig. Samtidig så synes jeg det er grenser for hvor tullete det er så lenge man ikke har for stor forhåpninger og veit at hva som helst kan skje så tidlig. Før jul, da jeg faktisk var gravid, fikk jeg positiv test 10 eller 11 dpo. Det var tidlig, og jeg tok ingenting for gitt før streken faktisk ble sterkere for hver dag. Det begynte faktisk som en strek jeg ikke klarte å se uten å legge på filter. Og så fant jeg ut at det var en ma i uke 8, så uansett hvilke forbehold jeg tok de aller første ukene hadde null og niks å si.  

10 timer siden, AkkMa skrev:

Ser den. Det var synd :( Jeg har ikke testa i dag.. Jeg drar til Brussel for en langhelg imorra, så kommer til å teste før jeg drar, men det er bare for sikkerhets skyld. Vil ikke holde meg unna fabelaktig belgisk øl hvis jeg ikke må :fnise:

Man må gjerne mene at det er tullete å teste tidlig. Samtidig så synes jeg det er grenser for hvor tullete det er så lenge man ikke har for stor forhåpninger og veit at hva som helst kan skje så tidlig. Før jul, da jeg faktisk var gravid, fikk jeg positiv test 10 eller 11 dpo. Det var tidlig, og jeg tok ingenting for gitt før streken faktisk ble sterkere for hver dag. Det begynte faktisk som en strek jeg ikke klarte å se uten å legge på filter. Og så fant jeg ut at det var en ma i uke 8, så uansett hvilke forbehold jeg tok de aller første ukene hadde null og niks å si.  

Så gøy! God tur, håper testen viser det du ønsker i morgen :)

helt enig! Jeg synes det er sååå spennende å teste, klarer ikke å holde meg😂 Men jeg blir ikke skuffet av negativ test før det er ikm liksom. Eller når mensen kommer :Pgøy med litt spenning :)

da blir det en lykkelig helg for deg uansett, enten positiv test eller belgisk øl :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...