Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #26 Skrevet 9. mai 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du alltid sånn? "Har du belegg for det"... Anonymkode: 855ed...04a Selvfølgelig! Tror du på alt vås folk prøver å slå i deg...?! Anonymkode: b6aae...071
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #27 Skrevet 9. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: De kan du like gjerne droppe. Tranebær er ikke surt nok til å ha slik effekt. Selv shottet jeg limejuice da jeg var plaget av uvi. Holdt infeksjonen unna, og jeg merket ikke noe galt med magen. Anonymkode: 92962...950 Tranebær taes ikke pga det er surt. Det taes pga de gjør at bakteriene ikke får til å feste seg i blæra og urinrøret. Dette taes i tillegg til c-vitaminer som forsurer miljøet slik at bakteriene ikke trives. Så start heller å ta tranebær i tillegg til limejuicen din du. Da øker du effekten...😊 Anonymkode: 6d705...a7e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #28 Skrevet 9. mai 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tranebær taes ikke pga det er surt. Det taes pga de gjør at bakteriene ikke får til å feste seg i blæra og urinrøret. Dette taes i tillegg til c-vitaminer som forsurer miljøet slik at bakteriene ikke trives. Så start heller å ta tranebær i tillegg til limejuicen din du. Da øker du effekten...😊 Anonymkode: 6d705...a7e Riktig, tranebær inneholder et plantestoff som gjør at overflaten til bakteriene blir ødelagt, så de får problemer med å feste seg og blir skylt ut med urinen isteden. Men det fungerer best forebyggende på kvinner med stadig tilbakevendende uvi, når de har testet på eldre mennesker på sykehjem o.l. fungerer det ikke like godt.... Veldig mye syre skal man være forsiktig med å drikke, for det øker sjansen for nyrestein veldig. Anonymkode: 9383c...2cd
Anbefalte innlegg